Teufel THX Ultra II 7.1 set

Started by Scuzz, March 25, 2024, 14:16:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Scuzz

Voor velen een bekende set en ik overweeg om deze te verkopen. Aantal jaar geleden gekocht via dit mooie forum. Ik verkoop ze echt absoluut niet vanwege de staat, ook niet vanwege het geluid. Dan laat ik ze 100% zeker staan  :pompom:. We gaan echter de woonkamer behoorlijk veranderen en dan wordt het erg krap met deze toch niet al te kleine set  :D.

In de verkoop komt dan:
5 x Teufel M800FCR
2 x dipole Teufel M800D
1 x sub Teufel M11000SW

Dijk van een set. Zet bij deze post 4 foto's maar meer kan. Set is gewoon echt gaaf en mega mega krachtig  :clapping:. Uiteraard alle speaker grills aanwezig.

Ik vind een waardebepaling erg lastig. Geen generieke woonkamer set, doch doet hij het daar bij mij ook zeker niet slecht  :pompom:. Als ik rondkijk op bijvoorbeeld eBay.de (kleinanzeigen) zie ik prijzen van rond de 1500 - 1700 voor de 5.1 setup zonder dipolen. Wat denken jullie wat deze 7.1 set waard is?

Peerless Monster

Ik heb deze set exact 2 keer gehad. Meer dan 10 jaar geleden en beide keren 1500 euro betaald. Dit was inclusief de originele standaarden.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Scuzz

Quote from: Peerless Monster on March 25, 2024, 14:29:56Ik heb deze set exact 2 keer gehad. Meer dan 10 jaar geleden en beide keren 1500 euro betaald. Dit was inclusief de originele standaarden.

2 keer gehad betekent vast niet dat je er ontevreden over was haha! Bedankt voor je reactie!!

Richard70…

Denk ook dat het rond de 1000€ wel een eind ophoudt.
Geen interesse overigens  :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

chansig

Quote from: Peerless Monster on March 25, 2024, 14:29:56Ik heb deze set exact 2 keer gehad. Meer dan 10 jaar geleden en beide keren 1500 euro betaald. Dit was inclusief de originele standaarden.

Niet 1 of 3 keer maar exact 2 keer ? Wel heel precies hoor.😃

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Quote from: chansig on March 25, 2024, 15:08:19Niet 1 of 3 keer maar exact 2 keer ? Wel heel precies hoor.😃

Gr. Hans

Exactemundo.
Ik had de set incluis de standaards. Die zitten hier niet bij.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Pinda13

Poeh het is dat ik al een andere inbouw set speakers heb, maar dit is echt een top set. Ik heb wel interesse in de sub mocht je die los willen weg doen.


Quote from: Scuzz on March 25, 2024, 14:16:48Voor velen een bekende set en ik overweeg om deze te verkopen. Aantal jaar geleden gekocht via dit mooie forum. Ik verkoop ze echt absoluut niet vanwege de staat, ook niet vanwege het geluid. Dan laat ik ze 100% zeker staan  :pompom:. We gaan echter de woonkamer behoorlijk veranderen en dan wordt het erg krap met deze toch niet al te kleine set  :D.

In de verkoop komt dan:
5 x Teufel M800FCR
2 x dipole Teufel M800D
1 x sub Teufel M11000SW

Dijk van een set. Zet bij deze post 4 foto's maar meer kan. Set is gewoon echt gaaf en mega mega krachtig  :clapping:. Uiteraard alle speaker grills aanwezig.

Ik vind een waardebepaling erg lastig. Geen generieke woonkamer set, doch doet hij het daar bij mij ook zeker niet slecht  :pompom:. Als ik rondkijk op bijvoorbeeld eBay.de (kleinanzeigen) zie ik prijzen van rond de 1500 - 1700 voor de 5.1 setup zonder dipolen. Wat denken jullie wat deze 7.1 set waard is?
" no loss of fine detail "

reza

Ik heb zelf 10 x de M800, die gaan bij nooit meer de deur uit ( behalve als ze kapot gaan dan ).
Deze monitoren staan gelijk aan de meeste M&K speakers en misschien zijn ze nog wel ietsje beter..
Ik zou de set niet verkopen, maar dat ben ik  :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Scuzz

Set onder voorbehoud verkocht! Als het goed is gaat deze geweldige surroundset vrijdag naar een nieuwe eigenaar om daar iemand heeeeeel blij te maken  :pompom:

Peerless Monster

Quote from: Scuzz on March 26, 2024, 19:45:43Set onder voorbehoud verkocht! Als het goed is gaat deze geweldige surroundset vrijdag naar een nieuwe eigenaar om daar iemand heeeeeel blij te maken  :pompom:

Dan hebben we iets gemeen. We hebben deze set beide met veel plezier mogen bezitten. Leuk!
Veel plezier aan de nieuwe eigenaar.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Scuzz

Gistermiddag is de set opgehaald en uiteindelijk veeeeeeeel sneller verkocht dan ik had verwacht... Maargoed. Verkocht aan een liefhebber hier op het forum die er hopelijk nog lang erg veel plezier aan gaat hebben, dat voelt goed  :smile:. @Pinda13 dit topic gaat op slot maar enjoy van je nieuwe surroundset  :popcorn:  :popcorn:  :popcorn: