Magnat MSP 180 VERKOCHT

Started by MarKath, February 16, 2024, 13:33:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarKath

I.v.m. de aanschaf van een tweede (iets jongere) set Magnat MSP 180 luidsprekers, doe ik deze ook zeer goede set MSP 180 in de verkoop.

De bruine op de foto!

Ik heb deze zelf vorig jaar november uit Duitsland gehaald. Ik ga hier niet zeggen dat het zeer zeldzame luidsprekers zijn, maar dat je ze niet veel/vaak in de verkoop tegenkomt is wel een feit. Daarom heb ik deze set (en de jongere set) ook zelf uit Duitsland opgehaald omdat de markt daar iets groter is en de kans wat groter is dat deze aangeboden worden.

Op de gebruikssporen na, op de hoogglans zwarte bovenplaat welke waarschijnlijk wel weggepoetst kunnen worden, verkeren deze luidsprekers in uitstekende staat.

Ik heb het fineer weer opgefrist met een kleine schuurbeurt en wax behandeling, de rubbers zijn nog in uitstekende staat en heb ik preventief als onderhoud behandeld met Nigrin Gummi Pflege t.b.v. het reinigen en soepel houden van het rubber. De fronten verkeren in onbeschadigde staat, zonder gaten, scheuren of halen.

Gesloten systeem waardoor deze makkelijker te plaatsen is dan een basreflex systeem. Ik ben ook in het bezit geweest van de Magnat Sigma 800 en kan met zekerheid zeggen dat de MSP-180 prettiger klinkt (met mijn oren natuurlijk).

MSP staat voor Magnat Special Products en dat is dit zeer zeker!


Merk: Magnat
Model: MSP 180
Systeem: 3-weg gesloten
Frequentiebereik: 28 – 34.000 Hz
Overgangsfrequentie: 450 – 5000 Hz
Gevoeligheid: 91 dB
Gewicht: 30 kg.
Maten: Hoogte = 68cm, Breedte = 38cm, Diepte = 34cm
Kleur: Walnoot/Mahonie uitvoering
Serienummers: 866445 en 866446

Beluisteren kan op afspraak, ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Vraagprijs € 500,00

Voor alle foto's, zie Marktplaats.

Met vriendelijke groet,
Marcel


Je kunt beter rijk leven dan rijk sterven!

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"