Foutmelding

Started by audiolover, February 4, 2024, 11:02:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audiolover

"Vanwege veel verzoeken aan de server is het op dit moment te veeleisend om alle topics te zoeken die je niet gelezen hebt."

Ik krijg regelmatig deze foutmelding, wat is er mis?
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

RonG

Ik krijg deze meldingen ook.

gerard1


jossie

Idem, krijg ook af en toe de melding dat ik iets niet kan bekijken omdat ik een ban heb  :nopompom:
Omni !

modde239

Ik krijg steeds dit te lezen:

'De server staat momenteel onder hoge druk. Probeer het zometeen nog eens'

pameijer

Positieve nieuws is dat dit dus 1 van de weinige forums is die nog lekker actief blijft  :clapping: :pompom:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

audiolover

Quote from: pameijer on February  4, 2024, 13:46:15Positieve nieuws is dat dit dus 1 van de weinige forums is die nog lekker actief blijft  :clapping: :pompom:

Dat actieve staat wel onder druk als je geen berichten kunt lezen. Nu al bijna een half uur deze melding hier.
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

chansig

Ws gewoon een vooraf geselecteerde: Wie willen we nog houden gedoe. Maw hier nergens last van.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

audiolover

Quote from: chansig on February  4, 2024, 16:21:57Ws gewoon een vooraf geselecteerde: Wie willen we nog houden gedoe. Maw hier nergens last van.

Gr. Hans

Wat bedoel je?
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

Richard70…

Quote from: chansig on February  4, 2024, 16:21:57Ws gewoon een vooraf geselecteerde: Wie willen we nog houden gedoe. Maw hier nergens last van.

Gr. Hans
:D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

LittleNinja

#10
Hier hetzelfde... En heel vaak de laatste tijd.

QuoteDe server staat momenteel onder hoge druk. Probeer het zometeen nog eens.

En dan zijn er dus maar 40 leden en 1 gast online. Zou het probleem niet moeten zijn, lijkt mij.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Het is trouwens bij mij alleen als ik kies voor "Ongelezen reacties".
Wanneer ik kies voor "Ongelezen berichten" gaat het wel goed.

Ook hier gaat het niet lekker:

QuoteVanwege hoge drukte op de server is de zoekfunctie tijdelijk uitgeschakeld.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

RonG

Quote from: LittleNinja on February  5, 2024, 11:28:27Het is trouwens bij mij alleen als ik kies voor "Ongelezen reacties".
Wanneer ik kies voor "Ongelezen berichten" gaat het wel goed.

Ook hier gaat het niet lekker:


Klopt, vnml hier https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=unreadreplies

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

jazzy

Dit probleem is een beetje ingewikkelder dan je misschien zou denken. De forumsoftware kijkt voortdurend naar de 'load' van de onderliggende Linux server. Wanneer die hoger is dan een drempelwaarde gaat het forum de meest veeleisende functies tijdelijk uitschakelen, om te voorkomen dat de belasting nog hoger wordt en uiteindelijk alles vastloopt. En ja, er zijn inderdaad verschillende drempelwaardes voor de functies ongelezen berichten en ongelezen replies.

Ook al zijn er maar weinig mensen op het forum, op dezelfde server draaien ook nog andere sites en allerlei achtergrondprocessen zoals bijvoorbeeld een virusscanner. We zijn even aan het kijken wat we hier mee kunnen doen.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

LittleNinja

Dank voor de feedback Jazzy. Hopelijk kunnen jullie er iets mee.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Kjelt

We wachten af