Monitor Audio Silver

Started by Timstone, January 14, 2024, 09:35:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Timstone

Onlangs een post gemaakt om mijn Monitor Audio speakers en toebehoren te verkopen. Vrij onverwacht een mooie deal kunnen sluiten, maar helaas is die deal afgeketst.  :-\
Afijn, voordat ik hier nogmaals een post ga maken voor de verkoop ben ik benieuwd of mijn oorspronkelijke wensbedrag realistisch is. Het gaat om de volgende zaken:
  • 2 stuks Monitor Audio Silver RX-8
  • 2 stuks Monitor Audio Silver RX-FX
  • 1 stuks Monitor Audio Silver RX-LCR
  • 1 stuks Monitor Audio Silver RX-W12
  • 1 stuks Denon AVR 3310
  • 1 stuks Denon DCD 510AE
  • 1 stuks Philips 56PFL9954H

Alle apparatuur komt uit 2009 (behalve de DCD 510AE, die komt uit 2010), functioneert nog steeds perfect, nergens enige beschadiging of defect van welke aard dan ook.

Wat is volgens jullie een realistische prijs om alle apparatuur in één keer te verkopen?

Rowdy

Heb je al op hifishark gekeken? Misschien geeft het een goede indicatie voor jou.

Timstone

#2
Geweldige link!
Ben nu druk aan het zoeken en alle prijzen bij elkaar aan het sprokkelen. Als ik het rijtje compleet heb, zet ik het hier ook neer ter indicatie.
Dank!

Timstone

Naar aanleiding van de site die @Rowdy had opgegeven, hier de prijzen van de verschillende zaken op een rijtje.
Ik neem overigens de eerste vijf aanbiedingen via Hifishark en neem daar een gemiddelde van.

  • 2 stuks Monitor Audio Silver RX-8 - € 668
  • 2 stuks Monitor Audio Silver RX-FX - € 345
  • 1 stuks Monitor Audio Silver RX-LCR - € 232
  • 1 stuks Monitor Audio Silver RX-W12 - € 562
  • 1 stuks Denon AVR 3310 - € 210
  • 1 stuks Denon DCD 510AE - € 76
  • 1 stuks Philips 56PFL9954H - € 268

Totaal komt neer op € 2361 --> m'n originele vraagprijs (€ 3700) was dus ietsje te hoog.  :-)
Zo maar een nieuwe post aanmaken en de vraagprijs naar een aantrekkelijk niveau brengen. Hopelijk lukt het verkopen ditmaal wel.