Zoeken in topics

Started by Logix, January 11, 2024, 21:54:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Logix

Ik weet niet in welke (sub)Fora ik dit moet plaatsen. Ik vraag me af of het mogelijk is om in een topic te zoeken? Ik zie nergens die optie, of heb ik iets gemist? Ik mis deze optie, soms wil ik snel iets specifieks opzoeken in een topic, dit is nu dus niet mogelijk. Of zijn er andere manieren?

jazzy

#1
Het mooie is, dat kan standaard. Als je naar het zoekvakje rechtsboven kijkt, zie je ook een "drop down list". Die staat nu op Dit topic dus als je nu op de term GROEN zoekt zal je alleen mijn post als resultaat vinden.

Heb je topic even verplaatst naar Over dit board (onderhoud/upgrades). :)
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Logix

Hm, kan aan mij liggen, maar ik zie die optie niet. Moet ik wel er ij vermelden dat ik op een iPhone zit en niet achter een PC, dus heb een app formaat van het forum, wellicht dat het hierbij dan niet gaat. Of ben ik nu ontzettend scheel?  :blink:

BJF

Even geprobeerd, in portrait op de iPhone werkt het niet, maar in landscape wel.
NAD M10 V2
Elac FS247

jazzy

Quote from: logix on January 11, 2024, 23:47:59Hm, kan aan mij liggen, maar ik zie die optie niet. Moet ik wel er ij vermelden dat ik op een iPhone zit en niet achter een PC, dus heb een app formaat van het forum, wellicht dat het hierbij dan niet gaat. Of ben ik nu ontzettend scheel?  :blink:
Goed dat je dat er bij zegt, ik zelf gebruik het forum uitsluitend op een pc. De mobiele site is 'reactive' en toont of verbergt schermelementen afhankelijk van de resolutie en schermgrootte. Heb het even getest en zie inderdaad in eerste instantie de hele zoekknop niet. Als je je scherm kantelt en er dus meer ruimte is om dingen weer te geven, verschijnt hij wel. Bij jou ook?
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

jazzy

#5
Quote from: BJF on January 12, 2024, 09:17:49Even geprobeerd, in portrait op de iPhone werkt het niet, maar in landscape wel.
Had jouw bericht gemist maar kwam tot de zelfde conclusie. Je hebt helemaal gelijk!
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

Logix

Klopt, de landscape mode lost het op, dank!

donaldk

Vergeet niet even aan te vinken dat je berichten wit zien niet topic, of is dat alleen voor algemene zoek functie... dat helpt mij ook vaak om juiste topic te vinden en weet nu dat ik dan weer tweede ronde kan doen binnen topic, in plaats van vele pagina doorstruinen.