Bridge Entertainment

Started by crazyman, June 9, 2002, 00:43:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

crazyman

Wie heeft wel eens een dvdtje van de boven genoemde  maatschappij gezien ??
Is het bagger of is het ok ? Deze gasten brengen de laatste tijd erg veel dvds op de markt.

mzzl, crazy
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

RuudG

Tja, een Nederlandse uitgever. Dus veel bagger. Maar ook soms iets fraais. Persoonlijk ben ik erg tevreden over de Thunderbirds serie die ze uitgegeven hebben. Alleen jammer, dat ze het toch weer verpesten door halverwege de serie te stoppen. Daar is het dan toch weer een Nederlandse uitgever voor  >:(

Groeten,

Ruud

J.A.F._Doorhof

Heb net een stukje over Bridge gelezen, schijnt een redelijk nieuwe maatschappij te zijn die behoorlijk wat titels wil gaan uitbrengen, ben wel benieuwd naar de kwaliteit.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ruben Kremer

Ja, het is relatief nieuw, en Nederlands.

Maar wat ik tot nu toe gehoord heb is dat de meeste, zo niet alle, releases van Bridge tot een nieuwe definitie van bagger hebben geleidt. Beeld"kwaliteit" van een VHS.

Ikzelf ben op jacht naar de DVD van Children of Dune, Bridge brengt die op 25 november uit voor het bedrag van EUR 9,99.

Dezelfde DVD kost in de UK, door WarnerVision uigebracht, een kleine 35 Pond. Das dus bijna EUR 45! De VS release kost ca. EUR 25, maar helaas is mijn set niet regiovrij dus wordt dat lastig.

Er zal dus wel een degelijk verschil zitten tussen de UK R2 en de NL R2 release denk ik, gezien zo'n prijsverschil. Trouwens, de UK release is 3-discs, de NL release wordt maximaal 2, maar zelfs dat is ten twijfel te stellen. :-\