Home@TheMovies goes Vegas CES

Started by home@the movies, January 4, 2024, 16:21:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Quote from: reza on January 14, 2024, 11:46:14: "Werner, de slimste Belg van de Benelux"  :D

Goed bezig!

Zegt dat dan vooral iets over mij, of meer over de rest van de Belgen? ;D  ;D  ;D

reza

Persoonlijk denk ik, iets meer over jou :smile:
Maar even serieus, echt heel goed bezig!
Jij bent altijd zo serieus met je werk bezig, dat siert je!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

riwi

Heel mooi al die plaatjes van CES. Ik hoop dat de ISE in Barcelona over 2 weken ook zo mooi gaat zijn. Ik ben heel benieuwd. Wij gaan denk ik niet alle dagen want we willen in Barcelona ook wat cultuur snuiven naast het beurs bezoek.

home@the movies

Quote from: riwi on January 17, 2024, 16:52:30Heel mooi al die plaatjes van CES. Ik hoop dat de ISE in Barcelona over 2 weken ook zo mooi gaat zijn. Ik ben heel benieuwd. Wij gaan denk ik niet alle dagen want we willen in Barcelona ook wat cultuur snuiven naast het beurs bezoek.

De ISE is op vlak van audio/video, alles wat met Home Cinema en high end audio te maken heeft vele malen interessanter dan de CES. De ISE is een pure Custom installer beurs, met de focus voor 99% op AV, de CES is een consumentenelectronica beurs met vooral aan dacht voor 101 gadgets, smart home, robots, enz enz. Het gedeelte pure AV op de CES is zeer beperkt, op vlak van projectie bvb, is geen enkel van de grote merken daar terug te vinden, dat is op ISE compleet het tegenovergestelde.

williams

Quote.    De ISE is op vlak van audio/video, alles wat met Home Cinema en high end audio te maken heeft vele malen interessanter dan de CES. De ISE is een pure Custom installer beurs, met de focus voor 99% op AV, de CES is een consumentenelectronica beurs met vooral aan dacht voor 101 gadgets, smart home, robots, enz enz. Het gedeelte pure AV op de CES is zeer beperkt, op vlak van projectie bvb, is geen enkel van de grote merken daar terug te vinden, dat is op ISE compleet het tegenovergestelde

Klinkt nu al goed en ik zal nog wel even contact met je zoeken om daar wat af te spreken .
Hoop dat Barco  aanwezig is met hun laserlight Steering technologie wat wel is een doorbraak voor de projector markt kan zijn en dan met name voor HDR .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

home@the movies

Quote from: williams on January 20, 2024, 14:16:18Klinkt nu al goed en ik zal nog wel even contact met je zoeken om daar wat af te spreken .
Hoop dat Barco  aanwezig is met hun laserlight Steering technologie wat wel is een doorbraak voor de projector markt kan zijn en dan met name voor HDR .

Barco os zeer zeker aanwezig, we hebben een afspraak daar.
Ik weet wel niet of de demo van de Laserlicht steering publiek zal zijn, of enkel op uitnodiging voor ons als dealer, ik informeer even.


williams

Hoi Werner zoals het er nu uitziet zijn we met een clubje Dinsdag aanwezig op de ISE .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

riwi

Quote from: williams on January 28, 2024, 18:57:24Hoi Werner zoals het er nu uitziet zijn we met een clubje Dinsdag aanwezig op de ISE .

williams, kjelt, mr. A, Hifiman en riwi ;)

donaldk

Quote from: riwi on January 29, 2024, 21:02:33williams, kjelt, mr. A, Hifiman en riwi ;)

Jullie kunnen me dus vertellen wat het zo'n beetje kost zo'n mid-weekje. Ongetwijfeld minstens tientallen malen naar de Rai. Ik schatte het na wat rondstruinen op al snel 1000,- euro.

riwi

#34
vliegen 220 pp, bnb is 350 pp voor 4 dagen. eten en drinken : zo veel/weinig als je wil.

<edit> beurs gratis met kortingscode die we gevonden hadden>

reza

Veel plezier mannen. Jammer dat ik niet mee kon..
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Wat pics

Kjelt

. TCL

Kjelt

Epson 20000Lm projector  :tounge2:

Kjelt

Epson

Kjelt

CEO co founder MadVR praat ons bij

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Laatste paar fotos.
Moeilijk te zien maar deze is een doorzichtig oled scherm voor een ander scherm geplaatst waardoor je diepte creert.

Kjelt

LG en Sony, leuke formaten  :tounge2:

riwi

#44
De JBL Synthesis demo was erg mooi. Super systeem. Met Kaleidescape en een mooie Sony projector type onbekend.
Echt  fantastisch systeem. een instap systeem een een duurder systeem in de demo. beide met 4 subs. Stuk Lady Gaga en Hans Zimmer. Daarna een stuk mission impossible actie scene. Dynamisch, indrukwekkend erg mooi. Net gecontrolleerde bassen. Zeker voor een beurs ruimte.

Daarna een demo gezien met Trinnov en luidsprekers van het australische Krix. Enorme woofers, te veel bas en deze speakers hebben hoorn tweeters. Ik vond ze schel en te hard spelen. Gelukkig liep de kaleidescape vast en konden we de demo verlaten.

Verder heel veel content niet zo HT gerelateerd maar veel mooie schermen en nieuwe technieken voor beeldschermen. Een complete uitleg gehad van een chinese dame van 1.40 meter over LED display paneel techniek. Was erg interessant.

En terloops Patrick Schappert van Grobi tegen gekomen en wat bij gekletst. En bij de JBL demo een nederlandse JBL vertegenwoordiger die ook BB&G kende waar ik ooit een mooie JBL Synthesis demo heb gehad.

home@the movies

Quote from: williams on January 28, 2024, 18:57:24Hoi Werner zoals het er nu uitziet zijn we met een clubje Dinsdag aanwezig op de ISE .


Wij zijn pas vanaf morgen op de beurs, wel vandaag toegekomen, jullie hebben blijkbaar al een rondje gedaan  ;D

Kjelt

#46
Werner tijd om het topic te renamen  :D
Nog eentje om het af te leren. Als dit scherm in mijn formaat van 3m breedte ipv deze 15 meter of wat is het beschikbaar komt voor een prijs waarvoor ik de hypotheek van mijn huis niet hoef te verhogen dan gaat mijn projector morgen decdeur uit.
Echt zo'n mooi contrast, 4000nits en top kleuren.  :inlove:

riwi

let niet op mijn buik in deze foto ;)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

donaldk

#49
Quote from: Kjelt on January 30, 2024, 22:51:54Werner tijd om het topic te renamen  :D
Nog eentje om het af te leren. Als dit scherm in mijn formaat van 3m breedte ipv deze 15 meter of wat is het beschikbaar komt voor een prijs waarvoor ik de hypotheek van mijn huis niet hoef te verhogen dan gaat mijn projector morgen decdeur uit.
Echt zo'n mooi contrast, 4000nits en top kleuren.  :inlove:


Lang altijd mooi. Eerste 8K LED 1.25 (leyard?), Eerste 103" (Panasonic) Plasma. HDR remapping van 10 bit naar 16 bit van LED Panels. En wat niet meer. Value Added distributeur, Rental, Leasing, verkoop.