Adeo Élégance Tensio CTS Projectiescherm

Started by Stefke_toyo, December 27, 2023, 15:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stefke_toyo

Zeer mooi en groot Span-projectiescherm. Werkt perfect en super strak zonder ruimte in te nemen. Kan voor tv naar beneden gerold worden.

118 inch diagonaal

Een prachtig elektrisch op afstand bedienbaar projectiescherm van Adeo. Is voorzien van Reference Grey doek en een zwarte behuizing. High end scherm.

Scherm is van oktober 2020, nieuwprijs meer dan 2000 euro. Inclusief afstandsbediening en ontvanger.

kan  gedemonstreerd worden.

De bak is 310cm breed. Het scherm is back drop (komt achterzijde behuizing eruit). Het stroompunt zit links.

Vraagprijs 1100€ 999€








https://www.2dehands.be/seller/view/m2062290039

pameijer

Nu hij gratis lijkt te zijn kom ik hem graag morgen ophalen. Ben je thuis?










Anders ff prijsje erbij vermelden, is verplicht hier.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

remanus

Zou je voor mij de breedte kunnen geven van het projectie vak? Serieuze interesse, maar hij is waarschijnlijk 5 inch te groot.

Stefke_toyo

Quote from: remanus on December 27, 2023, 20:21:19Zou je voor mij de breedte kunnen geven van het projectie vak? Serieuze interesse, maar hij is waarschijnlijk 5 inch te groot.

262cm breed *147cm hoog is het vlak om op te projecteren.

Bediening via handige afstandsbediening en bijhorende controller.

vik

Hele nette prijs voor een top scherm.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

remanus

#5
Quote from: Stefke_toyo on December 27, 2023, 22:21:53262cm breed *147cm hoog is het vlak om op te projecteren.

Bediening via handige afstandsbediening en bijhorende controller.

Weet je zeker dat dit klopt? Want dan zou het volgens mij een 118,3 inch scherm zijn.

Stefke_toyo

Quote from: remanus on December 31, 2023, 15:24:11Weet je zeker dat dit klopt? Want dan zou het volgens mij een 118,3 inch scherm zijn.

klopt. Aangepast

Stefke_toyo


Stefke_toyo