Epson TW6700 start niet, help!

Started by Geertidow, November 29, 2023, 17:46:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Geertidow

Beste forumleden,

Mijn Epson TW6700 start niet meer op.
Aanzetten resulteert in 3-5 minuten een luide ventilator en daar schakelt de beamer uit.

Eerder hadden we ook nog wel eens een luide ventilator en ging de beamer daarna wel aan.

Wat kan dit zijn?
Stoffilter is schoon, stekker in en uit helpt ook niet.

Het aantal lampuren is beperkt denk ik, de beamer wordt niet veel gebruikt en ik ben de eerste eigenaar.

Alle hulp is welkom!
Set 1: Bluesound Node II (Roon) | Technics SL-Q3 |  Sony TA-FE530 | B&W CM8 S2
Set 2: RP4 (RopieeeXL/Roon) | Marantz CD 63 MK-II | MiniDSP Flex | NC502MP/NC500MP (Ghent case) | Focal Chora 816 & A*BNB 10" sub

J.A.F._Doorhof

Probeer even de lamp eruit te halen en even goed schoon te maken en dan weer terug te plaatsen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Geertidow

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 29, 2023, 18:47:18Probeer even de lamp eruit te halen en even goed schoon te maken en dan weer terug te plaatsen.

Ga ik proberen, dank
Set 1: Bluesound Node II (Roon) | Technics SL-Q3 |  Sony TA-FE530 | B&W CM8 S2
Set 2: RP4 (RopieeeXL/Roon) | Marantz CD 63 MK-II | MiniDSP Flex | NC502MP/NC500MP (Ghent case) | Focal Chora 816 & A*BNB 10" sub

Geertidow

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 29, 2023, 18:47:18Probeer even de lamp eruit te halen en even goed schoon te maken en dan weer terug te plaatsen.

Geen effect helaas. Nog andere ideeën?

Lamp was brandschoon trouwens...
Set 1: Bluesound Node II (Roon) | Technics SL-Q3 |  Sony TA-FE530 | B&W CM8 S2
Set 2: RP4 (RopieeeXL/Roon) | Marantz CD 63 MK-II | MiniDSP Flex | NC502MP/NC500MP (Ghent case) | Focal Chora 816 & A*BNB 10" sub

J.A.F._Doorhof

Als er verder geen lampjes branden waardoor je de fout code kan opzoeken zou ik toch adviseren hem naar een repair center te brengen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Geertidow

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 30, 2023, 22:22:14Als er verder geen lampjes branden waardoor je de fout code kan opzoeken zou ik toch adviseren hem naar een repair center te brengen.

Oke ga ik maar eens doen
Set 1: Bluesound Node II (Roon) | Technics SL-Q3 |  Sony TA-FE530 | B&W CM8 S2
Set 2: RP4 (RopieeeXL/Roon) | Marantz CD 63 MK-II | MiniDSP Flex | NC502MP/NC500MP (Ghent case) | Focal Chora 816 & A*BNB 10" sub