Sonore bekabeling

Started by Contour, November 25, 2023, 07:46:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Contour

Ik ben op zoek naar Sonore kabels (Cock van der Weiden), interlinks, netsnoeren, speakerkabel, heb je iets liggen, laat het maar weten.

Contour


metheny

Quote from: Contour on November 25, 2023, 07:46:08Ik ben op zoek naar Sonore kabels (Cock van der Weiden), interlinks, netsnoeren, speakerkabel, heb je iets liggen, laat het maar weten.

Gaan we weer. https://hifi.nl/tweedehands/10068803/Sonore-interlink.html
Martin Logan Ethos. NordOst Thor stroomfilter. GATO DIA-250S. Eversolo DMP-A8. Neotech Neet-1008 ethernet kabel. Cisco Meraki switch met upgrade

Contour

Dat zijn hele oude series, of mogelijk niet origineel, dan vind ik die prijzen te hoog eigenlijk.

marcush

Quote from: Contour on December 31, 2023, 19:45:34Dat zijn hele oude series, of mogelijk niet origineel, dan vind ik die prijzen te hoog eigenlijk.

Audio21 was ooit Sonore dealer, dus dat het mogelijk niet origineel is, lijkt me sterk.
Dat het een oude serie is, lijkt me meer aannemelijk.

Maar zou Cock destijds iets slechts hebben gefabriceerd? Er zijn nog steeds mensen lyrisch over een Sonore set met versterker en speakers die ze meer dan 15 jaar geleden hebben gehoord.

Contour

De Sonore tourmaline interlinks en netsnoer die ik nu in gebruik heb, is de recentere topserie en was in verhouding interessanter geprijsd.

Contour

Ik heb inmiddels het nodige in huis, maar als iemand nog wat heeft liggen, bij voorkeur uit de goedkopere Sonore lijn, dan hoor ik het graag.