LG G2 OLED Evo 55 inch Gallery Edition

Started by Jimi Hendrix, November 5, 2023, 12:20:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jimi Hendrix

Hoi,

Ik overweeg om mijn vrijwel nieuwe G2 van eigenaar te laten wisselen.

Deze is 1 mei dit jaar aangeschaft bij Electronic Partner en heeft minimale draaiuren, want hij is altijd als tweede scherm gebruikt. Het exacte aantal zal ik nog opzoeken, als ik het zo inschat reken op max 250.

Ik heb bewust gekozen voor een NL toestel en NL leverancier, dus geen grijze import. Dit in verband met de garantie en peace of mind. Standaard zit er 2 jaar garantie op LG toestellen, en op deze G2 krijg je er nog 3 jaar extra bij. 5 jaar in totaal dus, waarvan er nu een paar maanden zijn verstreken.

Alle originele toebehoren zitten er bij, met uitzondering van het papieren sjabloon. De originele verpakking is voorhanden.

Ik ben benieuwd welke prijs redelijk is.




What we do now echoes in eternity

Dura

Ongunstig moment vrees ik, nu de G3 serie in prijs daalt willen dealers graag van hun voorraad G2's af en zijn die de laatste maanden ook flink in prijs gezakt. (Weet ik omdat ik al een jaartje zit te kijken naar een OLED, vorige week heb ik de G3 gekocht, 55").
Zie ze voor 1200,-, Benelux versie, zou ik er daarom i.i.g. minder dan 1000,- voor over hebben, 8-900 wellicht?
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

efsix

De G3 is best een forse stap helderder dan de G2.
Iemand die dit weet zal bij een geringe meerprijs liever het nieuwste model kiezen. Nieuw geeft ook minder risico mbt verantwoordelijk bij transportschade.

Feit is echter dat het een populaire maat is en een goede tv. Persoonlijk zou ik er Max 850 voor geven.
Ik heb echter al een G3 65 😁

Tja tv' s schrijven zeer snel af.