Prismasonic curved Cinoscreen C-AT116 projectiescherm

Started by Mr. A, October 22, 2023, 15:13:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr. A

Te koop Prismasonic curved Cinoscreen C-AT116  projectiescherm.

- Beeldverhouding cinemascope 2.40:1
- Het is een 116 inch scherm met een totale zichtmaat breedte van 272cm.
- Zwarte randen zijn 17 cm breed.
- 2 doeksoorten: Een Solid White doek met een gain van ongeveer 1.2 en een AT woven akoestisch transparant  doek met een gain van 0.9. Beide doeksoorten zijn uitstekend geschikt voor 4K.

Het totale scherm verkeerd nog in uitstekende staat en heeft voor jarenlang plezier gezorgd in mijn bioscoop. Het scherm dient opgebouwd te worden aan de muur (zie bijgeleverde manual) en is daardoor heel goed te doen door 1 persoon.

Dit is echt één van de betere curved akoestische schermen die je kan kopen. Prismasonic is een heel bekend merk die nog steeds één van de beter betaalbare anamorphische lenzen verkoopt voor projectie van 2.35:1/2.40:1 projectie.

Het scherm is niet meer te bezichten, want mijn nieuwe scherm hangt al inmiddels �. Het geheel kan alleen opgehaald worden. Verzending is voor mijn geen optie.

Vraagprijs: 500 euro (of doe en goed bod).

reza

Geen aandelen of iets dergelijks  :D
Maar ook ik kan beamen dat dit 1 van de betere akoestische schermen zijn op de markt.
Ik zie altijd structuur op een AT scherm en ben dus huiverig om dit soort schermen te kopen.
Maar bij dit scherm heb je totaal geen last van structuur in het plaatje.
Succes met de verkoop, zal denk ik zo weg zijn.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Pinda13

" no loss of fine detail "

Mr. A


PascalP

Mooie ruimte trouwens!
En fraaie T2 Laserdisc boxset bovenin de kast ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Mr. A

Thanks Pascal! En jouw oude M&K's S150T tripole speakers spelen nog steeds de sterren van de hemel ;D . Ben ik nog steeds blij mee.