iphone 15

Started by J.A.F._Doorhof, September 12, 2023, 23:17:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

neptune

Maar verder bevalt de iPhone prima, maar al die hype met camera's etc. ik heb het ding nu en neem wel eens wat op met video of foto, maar heb geen moment gehad dat ik dacht, wauw dit is de nieuwste generatie of zo hahah
En ik had een 12 pro.

Wel gewoon blij met het toestel hoor  :clapping:
zet hier iets neer

Gaeje

Quote from: neptune on November 14, 2023, 14:44:49Maar verder bevalt de iPhone prima, maar al die hype met camera's etc. ik heb het ding nu en neem wel eens wat op met video of foto, maar heb geen moment gehad dat ik dacht, wauw dit is de nieuwste generatie of zo hahah
En ik had een 12 pro.

Wel gewoon blij met het toestel hoor  :clapping:

Idem. Neem echt niet bijzonder veel foto's ofzo.

J.A.F._Doorhof

Als ik eerlijk ben...
Even buiten usbc

Als je niets geeft om de camera's is upgraden denk ik zonde zolang de apps draaien.

Annewiek heeft tijden een 11 gebruikt en nooit wat gemist buiten de camera's. Ze zegt wel dat de 15 een heel stuk sneller is met nagenoeg alles wat ze doet. En het scherm is veel scherper.

Ik kom van de s22 ultra en de accuduur is bizar veel beter. 65-70% aan het eind van de dag waar de Samsung al een keer opgeladen was. Ook het scherm van de iPhone is een stuk beter qua scherpte en diepte.

Of dat upgrades waard zijn is aan de gebruiker. Qua camera's voor ons zeer zeker.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

neptune

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 14, 2023, 15:41:05Als ik eerlijk ben...
Even buiten usbc

Als je niets geeft om de camera's is upgraden denk ik zonde zolang de apps draaien.

Annewiek heeft tijden een 11 gebruikt en nooit wat gemist buiten de camera's. Ze zegt wel dat de 15 een heel stuk sneller is met nagenoeg alles wat ze doet. En het scherm is veel scherper.

Ik kom van de s22 ultra en de accuduur is bizar veel beter. 65-70% aan het eind van de dag waar de Samsung al een keer opgeladen was. Ook het scherm van de iPhone is een stuk beter qua scherpte en diepte.

Of dat upgrades waard zijn is aan de gebruiker. Qua camera's voor ons zeer zeker.
Wat mij opvalt is dat de accuduur niet geweldig is, dat valt me een beetje tegen.
Hij kan nog steeds niet een volle dag mee...
zet hier iets neer

J.A.F._Doorhof

Jammer. De 15 pro Max draait hier met gemak de hele dag inclusief video opnames.

Ik heb het scherm wel redelijk donker staan.

Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

pameijer

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 14, 2023, 19:02:19Jammer. De 15 pro Max draait hier met gemak de hele dag inclusief video opnames.

Heb je ook iets van geofencing aanstaan?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero 4K+ | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

J.A.F._Doorhof

Mijn locatievoorzieningen staan aan. Maar gebruik geen speciale apps behalve Polarsteps.
Custom installer

neptune

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 14, 2023, 19:02:19Jammer. De 15 pro Max draait hier met gemak de hele dag inclusief video opnames.

Hele dag aan vanaf een uur of 8 tot middernacht, nog zo'n 7% over.
Ja het is genoeg maar zo voelt t niet  :D 
zet hier iets neer

J.A.F._Doorhof

Ook een max ?
Dat is wel heel weinig over inderdaad

Check eens of je Instagram en Facebook open hebt staan. Vooral als je Instagram niet afsluit schijnt die je accu leeg te trekken.
Custom installer

neptune

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 16, 2023, 09:35:03Ook een max ?
Dat is wel heel weinig over inderdaad

Check eens of je Instagram en Facebook open hebt staan. Vooral als je Instagram niet afsluit schijnt die je accu leeg te trekken.
Nee een gewone iphone 15 pro...
Zal eens checken , denk dat insta wel openstaat idd, wel interessant om te zien wat de accu doet als die niet aanstaat, aan de andere kant, hij staat niet zonder reden aan  :D  :D
zet hier iets neer

J.A.F._Doorhof

Ik swipe hem elke keer weg.
Scheelde op de Samsung enorm.
Op iPhone geen idee. Maar las ergens dat het op beide platforms erg is.
Custom installer