CineMike Hausmesse Event op zaterdag 23 September

Started by vik, August 19, 2023, 09:10:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

Save the date!  8)

Zaterdag 23 september staat de bekende Hausmesse in de planning en we hebben een paar interessante producten op het programma:

  • De première van de Trinnov Altitude 16 CineMike Edition
  • Een compleet ingerichte Home cinema ruimte met Ascendo luidsprekers met CM Trinnov Alt 16 processor en eindversterker

De Ascendo 7.1.6 line-up bestaat uit de volgende luidsprekers:

3x  12" passive (front LCR)
10x  6" passive
4x  18" Sub Pro passive subwoofers

Projector en scherm: Barco Bragi CS - Stewart Studiotek 130G4

De show wordt verdeeld over meerdere ruimtes en aansluitend organiseert mijn collega een aftershow party met hapjes en drankjes.   :wub:

Vind je het leuk om er bij te zijn stuur mij dan even een pb of neem contact op via mijn mail of telefoon nummer : viktor@cinemike.nl  +31626102562

Gezelligheid en fun staat voorop en we hebben er zin in!!  :headbanging:

Hou dit topic in de gaten voor meer info.

Locatie van dit event:

Sonnenstrasse 9
52152 Simmerath Strauch
Duitsland

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

ravage

Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony HW55 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center:TMA / Rear speakers:  tma

Teejoo


vik

Deze post over het hoofd gezien Theo my bad.

Sowieso: voeding, hdmi board en DAC boards en meer. De DAC's zijn de laatste Sabre versie en voor de oudere generatie Burr Brown daar gaan ze tzt ook een mod voor ontwikkelen.

Kom anders gewoon gezellig langs je woont er niet al te ver vandaan.  ;) 

We hebben al een leuke ploeg Nederlands plus wat Belgen die langs komen.


Quote from: Teejoo on August 21, 2023, 12:13:57heb je meer info over de Trinnov mod?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Op vrijdag 22 september is er een Trinnov dealer dag dus ook vanuit Nederland of België zijn dealers van harte welkom om kennis te maken. We bieden dan ook de mogelijkheid om samen te werken om deze upgrades aan te bieden aan hun klanten mocht daar interesse voor zijn.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Remco

HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

donaldk

De 80" Vik?;-). Ook gelijk maar Waveforming? En voor de big swingin... hier er bestaat ook een 32 en 48 kanaal versie van de Trinnov;-).

Veel plezier allemaal daar in De Eifel.

Maar als er ook officiele Trinnov dealerdag is, dan vraag ik mij af waarom de Arnauds niet gewoon de betere onderdelen, enzovoorts, overnemen voor het originele ontwerp. De kost van een Trinnov zitten slechts ten dele in de hardware lijkt mij.

vik

De 80 inch Ascendo sub had leuk geweest inderdaad.  8)

Ik ga zelf Ascendo leveren dus kan hem eventueel voor je bestellen  :hehe:

Vrijdag is de dealer dag en dan is elke Trinnov dealer van harte welkom. Stel ze hebben een klant die interesse heeft dan krijgen ze mogelijkheid om een mod te verkopen aan hun klant.

Ik heb beiden versies nu uitvoerig aan de tand kunnen voelen en oh boy.. fantastisch!!  :inlove:  :inlove:

Ik ben zeer benieuwd naar de reacties en mocht je in de buurt zijn je bent van harte welkom.  8)

Quote from: donaldk on September 16, 2023, 23:19:04De 80" Vik?;-). Ook gelijk maar Waveforming? En voor de big swingin... hier er bestaat ook een 32 en 48 kanaal versie van de Trinnov;-).

Veel plezier allemaal daar in De Eifel.

Maar als er ook officiele Trinnov dealerdag is, dan vraag ik mij af waarom de Arnauds niet gewoon de betere onderdelen, enzovoorts, overnemen voor het originele ontwerp. De kost van een Trinnov zitten slechts ten dele in de hardware lijkt mij.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

donaldk

Ik heb geen auto, dus dan is zo'n tripje niet te doen, ook naar Andy Cress' Scary Night volgende maand (boven Hamburg) is niet te doen. Die heeft een giga showroomtheater met o.a een 80" Ascendo.

vik

Als ik het goed heb is dat Andy Riemann. Frank van CineMike is daar volgens mij geweest.

Quote from: donaldk on September 21, 2023, 02:13:45Ik heb geen auto, dus dan is zo'n tripje niet te doen, ook naar Andy Cress' Scary Night volgende maand (boven Hamburg) is niet te doen. Die heeft een giga showroomtheater met o.a een 80" Ascendo.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

buckler

Quote from: donaldk on September 21, 2023, 02:13:45Ik heb geen auto, dus dan is zo'n tripje niet te doen, ook naar Andy Cress' Scary Night volgende maand (boven Hamburg) is niet te doen. Die heeft een giga showroomtheater met o.a een 80" Ascendo.


Ahhhh dan pikt Viktor je wel even op toch? Dat vind hij vast niet erg...  :coffee:

Wat heb je zelf voor spullen staan Donald wat betreft audio en video als ik vragen mag? Ook een Trinnov?
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

donaldk

Helaas niet. Ik heb zelf niks moois, laat staan high-ends. Ik ben de passie ook al een tijdje kwijt. Maar blijf een hardware liefhebber;-). Afgelopen week-end ook weer even naar de nieuwste high-end Video Walls gekeken, o.a. Sony Verona, LG Magnit Professional, Samsung the Wall Professional. Alleen even vergeten dat ASUS nu ook Walls heeft en niet enkel de monitoren  (en de workstations)
Quote from: vik on September 21, 2023, 09:12:04Als ik het goed heb is dat Andy Riemann. Frank van CineMike is daar volgens mij geweest.

die ik al kende van vorige jaren. De enige die geen 1500 Nits doet (wel 2000;-)). Ik houd LED TVs al in de gaten sinds ik de eerste Mitsubishi 4mm zag. Nadeel van OLED aan de andere kant bij LG was de giga reflectiviteit. De Magnit professional heeft namelijk wel anti-reflectie film en ook licht, wat de consumer versie niet heeft.

Arled in Stockelsdorf (post geen link, want dit is jouw thread. Maar moviecore staat op youtube). Zou best kunnen want hij treedt ook op als distributeur/reseller naar integrators/dealers, naast zelf projecten bouwen. Zoals voor de Christie projectoren, met hun eigen lensmodificaties voor contrast.

buckler

Quote from: donaldk on September 21, 2023, 13:41:27Helaas niet. Ik heb zelf niks moois, laat staan high-ends. Ik ben de passie ook al een tijdje kwijt. Maar blijf een hardware liefhebber;-). Afgelopen week-end ook weer even naar de nieuwste high-end Video Walls gekeken, o.a. Sony Verona, LG Magnit Professional, Samsung the Wall Professional. Alleen even vergeten dat ASUS nu ook Walls heeft en niet enkel de monitoren  (en de workstations) die ik al kende van vorige jaren. De enige die geen 1500 Nits doet (wel 2000;-)). Ik houd LED TVs al in de gaten sinds ik de eerste Mitsubishi 4mm zag. Nadeel van OLED aan de andere kant bij LG was de giga reflectiviteit. De Magnit professional heeft namelijk wel anti-reflectie film en ook licht, wat de consumer versie niet heeft.

Arled in Stockelsdorf (post geen link, want dit is jouw thread. Maar moviecore staat op youtube). Zou best kunnen want hij treedt ook op als distributeur/reseller naar integrators/dealers, naast zelf projecten bouwen. Zoals voor de Christie projectoren, met hun eigen lensmodificaties voor contrast.

Aha, jammer hoor. Passie heb je nog genoeg denk ik want ik lees op elk forum wel wat van jou  :pompom:

Ja zo'n Samsung The Wall is zeker mooi spul, maar onbetaalbaar voor degene die niet miljonair zijn.
Ik zelf denk dat mijn huidige NZ9 mijn laatste projector is en daarna overstap op een mini led of zoiets.
Als je ziet dat TCL al met een 115" mini led komt met 20.000 dimming zones en 6000 nits dan is dat al heel gaaf denk ik. En dat voor a €12000 dacht ik uit mijn hoofd ergens te hebben gelezen. Aan die specs kunnen de grote merken nog een puntje zuigen op dit moment.
Nadeel/ Ja... ik ben 'pro' 2.40:1 ratio en zit eerlijk gezegd niet op een 16.9 scherm te wachten maar ik verwacht/hoop dat er toch ook 21/9 panelen uit gaan komen binnen nu en een paar jaar in dat formaat.

Maargoed ik nu wel heel offtopic.
Sorry vik.

Continue
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

RvD

Vandaag even langs geweest.  :coffee:

Eerst de Ascendo ruimte beluisterd want had vooral de aandacht omdat ik de Passive 6 wedge 30 in bestelling heb staan. Klinkt zeer indrukwekkend en vooral niet schel of scherp en zeer gedetailleerd, met een volledige Ascendo set zou ik prima kunnen leven. Het grappige was het zal nog iets beter gaan klinken want onze eigen passive 6 speakers hebben nog geen CM mod erop zitten alleen de frontstage de 12 zijn reeds voorzien. Dit gaat een mooie aanvulling worden verwacht ik en kijk er nu nog meer naar uit.  :)

Beneden in de kelder was de Trinnov sessie met de voor mij wel bekende Aurum set (heb ze zelf ook). In vergelijk met de 8805CM is er een enorme sprong gemaakt alles klinkt nog verfijnder en ondanks het volume waarop ze daar draaien was het totaal niet vermoeiend en bleef het prettig. Diverse scenes gezien Eric Clapton (Layla), West side Story, John Wick 4 (opening) en natuurlijk Top Gun. Helaas geen vergelijk 1:1 gehoord maar goed dit werkt ook niet op zo'n show. Ik zat gelukkig op de voorste rij om een goede indruk te krijgen maar er stonden ondertussen een hoop liefhebbers in de ruimte en er werd in en uit gelopen.

Wat ik zo snel begrepen heb zijn ze eerst begonnen met de tuning zonder enige vorm van de Optimzer te gebruiken en zodra de basis goed was zijn ze verder gaan kijken in combinatie met de Optimzer. Er worden zo ongeveer een 400 onderdelen vervangen wat Michael me vertelde. Prijzen heb ik ook wel gehoord maar laat dit aan Vik over voor ik iets verkeerds ga roepen. Maar ze hebben zeker iets moois neer gezet dat is één ding wat zeker is.  :clapping:

Mijn interesse is zeker gewekt en zal nog wel eens terug gaan voor een 1:1 sessie volgend jaar, eerst mijn andere project eens afwachten en van gaan genieten.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Teejoo

#15
Quote from: RvD on September 23, 2023, 16:44:56Beneden in de kelder was de Trinnov sessie met de voor mij wel bekende Aurum set (heb ze zelf ook). In vergelijk met de 8805CM is er een enorme sprong gemaakt alles klinkt nog verfijnder en ondanks het volume waarop ze daar draaien was het totaal niet vermoeiend en bleef het prettig. Diverse scenes gezien Eric Clapton (Layla), West side Story, John Wick 4 (opening) en natuurlijk Top Gun. Helaas geen vergelijk 1:1 gehoord maar goed dit werkt ook niet op zo'n show. Ik zat gelukkig op de voorste rij om een goede indruk te krijgen maar er stonden ondertussen een hoop liefhebbers in de ruimte en er werd in en uit gelopen.

Wat ik zo snel begrepen heb zijn ze eerst begonnen met de tuning zonder enige vorm van de Optimzer te gebruiken en zodra de basis goed was zijn ze verder gaan kijken in combinatie met de Optimzer. Er worden zo ongeveer een 400 onderdelen vervangen wat Michael me vertelde. Prijzen heb ik ook wel gehoord maar laat dit aan Vik over voor ik iets verkeerds ga roepen. Maar ze hebben zeker iets moois neer gezet dat is één ding wat zeker is.  :clapping:

Mijn interesse is zeker gewekt en zal nog wel eens terug gaan voor een 1:1 sessie volgend jaar, eerst mijn andere project eens afwachten en van gaan genieten.
Toen ik er een jaar geleden was, was CM helemaal niet zo te spreken over Trinnov en dat was geen vergelijk met 'hun' Marantz zei hij letterlijk. Zoals bekend strookte mijn indruk niet helemaal met die mening, dus mooi om te zien dat men nu toch het potentieel van de Trinnov heeft ingezien. Dat is gewoon niet te vergelijken met een Marantz etc, enorm getuned of niet.

Ben wel benieuwd naar de details en prijzen van de mod. Zeker qua voeding moeten er mooie slagen te maken zijn.

anton

Was er al om een uur of 10 en rond 3 uur weer huiswaarts gekeerd. Heb in die tijd verschillende keren een demo bijgewoond en met vele mensen (veel forumleden ook  :headbanging: ) kunnen buurten. Rond 2 uur s,middags was dan de grote vergelijkronde in referenzraum tussen de trinnov met en zonder mod. Heb achterin gestaan en dan is het prachtig om te horen hoe iedereen het toch weer anders ervaart......Het ging van: man, wat een grote sprong, tot :ik hoor helemaal geen verschil tot: mijn stormaudio klinkt 10 keer beter tot : ik vond de 8805 een stuk mooier..
We hebben het hier over de meningen van super geinteresseerde mensen die thuis allemaal beschikken over een HT en vaak ook nog met spullen erin waar de gemiddelde consument alleen maar van kan dromen.Geeft maar weer eens aan hoe ongelofelijk smaak/beleving kan verschillen per persoon.!!!!!
Kino 2 met de ascendo boxen vond ik een forse sprong voorwaarts, de subs konden voor mij een streepje lager gezet worden maar om indruk te maken stonden ze prima  :pompom:  :pompom: . De barco zette een prachtig plaatje neer en het automatische switchen van de beeldmodes blijft naast de beeldkwaliteit een echt speerpunt van Barco.
Voor ik het vergeet nog mijn eigen indruk van de trinnov mod: hoorde meteen het verschil, een duitser met zijn kameraad die voor me stond kon het treffend zeggen over de scene van West Side Story : met de versie zonder modificatie stond ik te genieten van de scene, met de CM mod erop had ik ook nog zin om mee te gaan dansen....
aan een perfect apparaat wordt door de CM mod een flinke doses emotie en beleving en ruimtelijkheid/stage  toegevoegd (nogmaals: mijn mening over de mod).
Was een hele gezellige/leerzame dag, met vele mensen gesproken over onze hobby (ook Holger (?) van Grobi nog even ontmoet, voor de innerlijke mens was ook goed gezorgd  :coffee:  :headbanging: .
Viktor, chapeau voor alles, doe de jongens daar aub veel complimenten en hopelijk volgend jaar weer  :headbanging:  :headbanging:


Teejoo

Quote from: anton on September 25, 2023, 10:37:20Voor ik het vergeet nog mijn eigen indruk van de trinnov mod: hoorde meteen het verschil, een duitser met zijn kameraad die voor me stond kon het treffend zeggen over de scene van West Side Story : met de versie zonder modificatie stond ik te genieten van de scene, met de CM mod erop had ik ook nog zin om mee te gaan dansen....
aan een perfect apparaat wordt door de CM mod een flinke doses emotie en beleving en ruimtelijkheid/stage  toegevoegd (nogmaals: mijn mening over de mod).

Leuk om te lezen Anton en een mooi compliment van die Duitser! Hoe ging dat switchen eigenlijk? Hebben ze ook zo'n switch apparaat zoals bij Grobi? Is anders wel even een werk om alles om te prikken.

anton

Dat switchen ging als een geoliede machine  :worship: , eentje zette eerst de versterkers uit, de andere begon direct daarna de xlr,s om te zetten (waren gelabeld) en daarna de versterkers weer aan. Denk dat het alles bij elkaar geen 2 minuten duurde. De indrukken waren dus zeer kort achter elkaar te horen, alles op hetzelfde geluidsniveau uiteraard. Moet zeggen dat ze dat goed voor elkaar hadden die mannen  :worship:  :worship:

vik

"a big shout-out" naar iedereen die de moeite heeft genomen om langs te komen. Ik heb vast wat leden over het hoofd gezien of amper gesproken maar op een dag als dit komt er veel op je af en iedereen wil een praatje maken.

Het was een pittige dag maar naar onze mening dik geslaagd. De energie onder de mensen was erg goed en ook is het nog nooit zo druk geweest en we hopen dat iedereen een goede indruk heeft gekregen van beiden ruimtes en opstellingen.

Het is altijd uitdagend om bij dit soort evenementen de volledige potentie te laten zien en horen. Vooral als de ruimtes eigenlijk al te vol staan wat voor de akoestiek nadelig is.

Niettemin vonden we de prestatie overtuigend genoeg.

:thumbs-up:  :thumbs-up:
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Remco

Ook ik ben zaterdag al vroeg vanuit Cothen met mijn maat Cor vertrokken naar Simmerath. Even los van al het moois dat er te aanschouwen is en de gegeven demonstraties, vind ik tevens de gastvrijheid, de barbecue en volle koelkast met frisdrank en biertjes noemenswaardig!

Het was zoals Vik ook al schreef erg druk. Super fijn, want dat is waar je het uiteindelijk voor doet, maar aan de andere kant maakte dit het wat lastiger om een goeie plek te bemachtigen in de reference kelder. Ik ben daar al meerdere malen geweest en ook dit keer weer met bewondering gekeken naar het waanzinnige beeld van die Sony laser i.c.m. de Lumagen. Ik kan me niet voorstellen dat het nog beter kan. Daarnaast stond de dag vooral in het teken van de mod op de Trinnov en werd er ook A-B testing gedaan. Chapeau! Mike liet allereerst de gemodificeerde versie horen en bouwde het daarna vliegensvlug om naar de 'standaard' versie. Die standaard versie speelt natuurlijk al op een bizar hoog niveau, maar Mike heeft met de modificatie een nog verdere verfijning van details, dynamiek, emotie en ruimtelijkheid eruit weten te peuren. Hoe kan het!

Het gaat natuurlijk om een hoop centjes maar ik kan me goed voorstellen dat je als liefhebber heel blij wordt van deze tuning. Mike is echt een kunstenaar vind ik, dat heb ik al meerdere malen live ondervonden en dat blijf ik roepen.

Nogmaals complimenten aan Vik en het voltallige Cinemike team voor deze prachtige dag!


HT ruimte: Zolder | Sonitus Acoustics |
Versterker/Bron: Marantz SR8012 CM Stufe1 | Oppo UDP-203 CM Stufe2 |
Luidsprekers 5.2.4 : Ascendo The6-P CM | Cabasse Eole-4 | Dual JL Audio E-112 |
Beeld: Sony VPL-VW360ES CM Stufe2 | Screen Excellence Enlightor Neo 108 inch 21x9 |

vik

Een korte sfeerimpressie van de afgelopen show van 23-9-2023

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

jaco

Waarom spreken ze Engels in Duitsland ?
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

chansig

Omdat Mandarijns een ietwat ingewikkelde taal is die nog meer mensen dan niet zouden kunnen volgen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

PascalP

Quote from: chansig on October 14, 2023, 08:28:15Omdat Mandarijns een ietwat ingewikkelde taal is die nog meer mensen dan niet zouden kunnen volgen.

Gr. Hans

Volgens mij spreken er wereldwijd bijna net zo veel mensen Mandarijn als Engels ;)
Wellicht kansen om een nieuwe doelgroep aan te boren :P
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono