Pioneer PDP-LX5090 Kuro plasma tv + wandbeugel

Started by Ur25V, July 25, 2023, 22:31:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ur25V

Deze 50 inch plasma tv is gekalibreerd, werkt prima en komt uit de Kuro serie en hoorde daarmee tot de top van de plasma tv's. De Kuro kent een zeer diep zwart en weinig tot geen bleeding en heeft een hoog contrast.

Specificaties
Full HD (1920x1080)
Contrast: 100.000:1
Tunertype: analoog, DVB-T
video in: component video, 3x HDMI, 3x Scart
USB 2.0

Ook de papieren template voor het ophangen van de wandbeugel zit er nog bij, net als natuurlijk een boekje met gebruiksaanwijzing.

Vraagprijs 125 Euro (was 200 Euro)

Ophalen in Veldhoven (regio Eindhoven).

htjan160756

Verkeerde rubriek moest het gratis afhalen zijn?  ;D
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

donaldk

Dat is wel de vermelde prijs; niks, lol. Regio/omgeving is ook altijd handig, staat ook niet in Ur25V's profiel.

Gewoon even afwachten totdat UR zijn advertentie heeft kunnen aanpassen aan hoe hij het wil hebben.

Ur25V

Dank, gelukkig heb ik meer verstand van ... TBD  ;D

Mediator

Ik wil je niet ontmoedigen. Maar ik kreeg hem twee jaar geleden niet aan de straatstenen kwijt. Uiteindelijk 90 euro voor gekregen want het ding stond echt hopeloos in de weg op mijn opbergzolder.

Ur25V