REPORT TO MOD

Started by J.A.F._Doorhof, July 20, 2023, 06:35:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Even een berichtje buiten het mod team om.

We hebben een tijdje problemen gehad met email na de update. Dit betekend dat report to mods niet aan kwamen net als updates van topics.

Ik snap en weet dat bepaalde mensen het forum flink aan het verzuren zijn maar toch vraag ik jullie allemaal om me dat niet in PMs te sturen en dan boos te worden (sommige) omdat ik niet direct een ban geef.

Aan de ene kant snap ik dat, de lol van het posten is voor mij soms ook weg en dat doet verdriet omdat ik dit forum gestart ben als plek voor iedereen, respect en elkaar helpen staan altijd op nr1.

Ik snap dat de maatschappij verhard maar ik wil dat hier niet.

Dus staat iets je niet aan, doe een report to mod en ga niet je account hernoemen of eis verwijdering.

We/ik staan altijd aan de kant van de mensen die er iets leuks van willen maken.

Dus nogmaals druk op report to mod, geef een goede omschrijving en eventueel een kleine voorgeschiedenis zodat het team ook snapt waarom.

Ik beloof je dat er achter de schermen hard gewerkt word om dit fenomeen op het htforum in iedergeval de kop in te drukken en er een gezellige plek van te maken voor iedereen.

Wat valt hieronder :
Op de man spelen
Optelsom van continue zuigen en klieren in topics
Niet reageren op een opmerking van het modteam

Laten we samen er een leuk forum van maken.


Voel JIJ je aangesproken door dit topic.
Pas je gedrag dan aan, hoe moeilijk is het normaal te doen naar elkaar.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

marcush

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 20, 2023, 06:35:26en ga niet je account hernoemen

Kun je deze mogelijkheid niet gewoon blokkeren? Het hernoemen lijkt een beetje in de mode te raken en doet de leesbaarheid en herkenbaarheid geen goed.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"