Auralic Aries Mini, met originele en Kingpin voeding

Started by mijkie, July 17, 2023, 19:21:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mijkie

Ik heb deze van de week overgenomen van een forum-genoot maar, de directie kan niet leven met de app

Zul je denken, is toch jouw hobby, nou ...... ik heb een directie die mijn hobby deelt, vind het ook bijna net zo interessant, ze kijkt dan niet zozeer naar het technische gedeelte maar, meer het gebruiksgemak en de klank voor haar .......

Is nog een hele goede streamer, met meerdere digitale uitgangen en een analoge uitgang (RCA) die via een ESS dac loopt en nog steeds software en firmware-matig ondersteunt wordt !

Is in hele nette staat, uiteraard kleine gebruikers-sporen op de mini maar, minimaal, voeding van Kingpin is serieus, kwa formaat en kwa verbetering van de mini ........
Verschil is zeer goed hoorbaar!

Kan beluisterd worden en opgehaald maar, kan hem ook verzenden !

Prijs is 300 euro , komt compleet met originele en Kingpin voeding, deze worden niet apart verkocht!
Mag weg voor 275 euro!!!

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Leeuwarden

Goh, verrassend. De app is de reden dat ik een Auralic heb. Één van de makkelijkste die ik ken. Anyway, de mini is een leuk instapper!

mijkie

Quote from: Leeuwarden on July 17, 2023, 20:08:34Goh, verrassend. De app is de reden dat ik een Auralic heb. Één van de makkelijkste die ik ken. Anyway, de mini is een leuk instapper!

Zo heeft ieder zijn voorkeur .....ik kan er ook prima mee overweg maar, als je een hobby deelt .......

Met de Kingpin voeding is hij wel de instapper ontgroeid,
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Leeuwarden

Inderdaad, maar ook met de voeding is het m.i. een instapper. Heb hem gehad en diverse voedingen geprobeerd. Voor dit geld gewoon een leuke streamer!

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Nosferatu

Quote from: Leeuwarden on July 17, 2023, 20:12:30Inderdaad, maar ook met de voeding is het m.i. een instapper. Heb hem gehad en diverse voedingen geprobeerd. Voor dit geld gewoon een leuke streamer!
De Kingpin voeding geeft de mini een enorme boost in kwaliteit, van een leuk instapper naar een serieuze streamer. Formaat van de voeding is er dan ook naar. Nou ja, Kingpin houd niet van half werk, moet gewoon goed en als dat betekent een iets groter doosje.....  ;D
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

Leeuwarden

Ook ik heb verschillende voedingen geprobeerd. Ook in een groter doosje.

uweslankheid

Groter doosje gaat ie zeker op vooruit(hier o.a. SBooster, Teradak getest), maar met de Femto wordt het nog meer smullen! Dat zou je later weer kunnen overwegen.
Epson: EH TW-9400   Naim: NDX   Thorens: TD-160 Super (SME)   Spectral: DMA-150, DMC-15 SHHA   Sony: BluRay   B&W: Nautilus 802   Transparent: Musiclink Super, Ultra