Introductie Vanity Pro

Started by J.A.F._Doorhof, July 9, 2023, 15:39:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof


In het Engels.
De introductie van de Vanity pro
Een high end HDMI splitter voor optimale performance.

Nu te koop bij
https://www.oppostore.nl/en/vanitypro.html

 
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mediator

#1
Vanity pro. Ik dacht dat het om een ander product ging. Schoonmaakmiddel voor de badkamer ofzo. En wat een stonecoal English :tounge2: Iedereen kan een beetje moeite doen om uit die Nederlandse comfortzone te stappen hè.

J.A.F._Doorhof

#2
Heb wereldwijd geen enkele last van mijn "accent" alleen op de een of andere manieren hebben alleen Nederlanders er wat over te zeuren ;)




www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dura

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 10, 2023, 12:57:37Heb wereldwijd geen enkele last van mijn "accent" alleen op de een of andere manieren hebben alleen Nederlanders er wat over te zeuren ;)

Ik vind het ook erg meevallen, heel goed eigenlijk. Je zal natuurlijk over het algemeen wel wat meenemen van je eerste taal maar hoe erg is dat nou helemaal? Je zal er heel veel tijd, wellicht honderden uren of meer in moeten stoppen om dit nog marginaal te verbeteren, en dat terwijl Mediator in 5 minuten een nieuw kritiekpunt kan vinden.





[/quote]
^^
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.