ScreenInnovations Black Diamond 113inch

Started by H&C Hifi, June 10, 2023, 15:58:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

Bij interesse stuur dan een PM, na afspraak bij mij thuis te bekijken / op te halen.
Dit betreft een prive verkoop, dus niet bellen of mailen naar de zaak.


Beeld / scherm is inmiddels van de muur af, hangt ook geen projector meer in de ruimte.


ScreenInnovations Black Diamond 7 series fixed

16:9
113inch
ALR
gain 1.4


Geeft samen met de JVC echt een geweldig contrast !! veel beter dan de std witte schermen die ik hiervoor heb gehad (ook van oa Stewart)
Komt helemaal tot zijn recht in een goed verduisterde ruimte, zwart is dan echt zwart ook ideaal bij 21 ; 9 content, extra masking eigenlijk overbodig.

enig nadeel scherm heeft een zeer klein deukje (heeft mij nooit gestoord) wellicht kun je die er zelf nog uitkrijgen. zit redelijk aan de buitenrand van het projectieveld (links)

Nieuwprijs Scherm ruim  4000,00 Euro
vraagprijs scherm    600,00 Euro

IMG_0931.jpeg

H&C Hifi

#1
Kleine prijsdaling !

crackdown

Hoi, om te kijken of ik dit kwijt kan, zou je me misschien de hoogte en de breedte van het scherm kunnen doorgeven? thanks!

jahtari

#3
http://screen-size.info/ en dan 113 inch ingevoerd. + nog wat centimeters rand.

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

crackdown


H&C Hifi

#5
265 als ik het goed heb onthouden  :)


crackdown


H&C Hifi


H&C Hifi

Upje en naar 600,00 euro

scherm is inmiddels van de muur maar staat nog wel in elkaar

hr15

Marcel ik heb onlangs een PM verstuurd :)

H&C Hifi


H&C Hifi


H&C Hifi