Hoe lang leeft dit forum nog..... (edit admin Heel lang)

Started by twani, May 4, 2023, 09:39:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Huub-13

Quote from: fluissie on June 18, 2023, 12:16:52een 12 inch kan nooit never niet meten aan een 18 of 21 inch )


Menige man zou maar wat trots zijn op 12" . . . .  :D  :pompom:
Denon DBP4010UD | Hifi Rose 250A | Lyngdorf TDAI-3400 | Magnepan 3.7i | Stax SR-009 + 006t buizenversterker

morca

Quote from: fluissie on June 18, 2023, 12:16:52Het gaat er ook echt niet in bij je he....VOL met beide benen erin gaan
Steeds weer

En dat blijkt wel Aangezien je het vaker jeukt al (zeg je nou zelf zelfs)

IK heb je GEWOON iets gevraagd niks meer en niks minder omdat ik dacht dat je meerdere upgrades heb gedaan

Het blijkt dat je nog dezelfde sub heb waarvan ik vind dat je daar nogal grootspraak over doet (immers er is zo iets als natuurkunde en een 12 inch kan nooit never niet meten aan een 18 of 21 inch )

En vervolgens ga je me een ophef maken jongens niet normaal man , moet weer een moderator te pas komen in je topic ( heeeeel toevallig, laat ik het daar maar beleefd ophouden) enz enz

Wie moet zich nou een spiegel voor houden man ?!??? Jij of ik ???

Fluis begint,  fluis doet dat , fluis pest me , fluis wil is wet,
Fluis zeg dit , fluis zeg dat

Ze zeggen weleens heb je soms zand in je v#gina maar kan beter vragen heb je fluis in je v#gina? Damnn man


13 inch...
Ik heb je antwoord gegeven.
Al heel vaak.


Jouw reactie nu hier, geeft meteen aan waarom ik niet verder reageerde.
En waarom in nu ook stop reageren.

Jouw antwoord veranderd nooit.
Altijd vrouwelijke geslachtsdelen erbij halen en afdwalen.

Bandpass. 3 x keer output op 20 hz is natuurkunde.
Dat zijn feiten.
Shoot the messenger  :headbanging:
Deze discussie is 10 jaar oud.
Ik reageer niet meer.
Dat is Nutteloos.
 



paulkokkie

Ik dacht dat dit een forum was wat over muziek, films en met welke apparatuur we dat doen.🤔

Als ik gejank en gezeik wil ga ik wel op Twitter zitten.

En als jullie er behagen in scheppen om elkaar af te zeiken doe dat dan lekker ergens anders.

Ga lekker in de zandbak spelen met de rest van de kleuters.Man, man, man.🤬
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

jazzy

De insteek van dit topic was nogal negatief, maar fijn om ook de vele prettige reacties te lezen. Aangezien van inmiddels van een moment van reflectie in geruzie terecht zijn gekomen denk ik dat hier alles wel gezegd is.

Een oproep aan iedereen om in de spiegel te blijven kijken. Stoppen met zuigen, pesten en provoceren en je zult zien dat er opeens ook niet meer van die vervelende klagers zijn. Een beter forum begint bij jezelf.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

J.A.F._Doorhof

#129
Ook hier zie je weer uitdagen, elkaar frusterend etc.

Jongens laat iedereen toch gewoon genieten van hun hobby. En als je ziet dat iemand ergens niet tegen kan laat het dan. En ga niet zeggen "stel je niet aan".

Je kan nooit voelen hoe iets aankomt bij een ander.

Je hoeft echt niet overdreven voorzichtig te zijn naar elkaar. Maar als je merkt dat iemand iets niet kan waarderen kap er dan mee.

Ik ga geen vingers wijzen maar het gedrag is wel elke keer hetzelfde. Plaagstootjes mag absoluut maar weet ook wanneer het genoeg is.

Probeer elkaar gewoon met rust te laten als je weet dat het niet lekker loopt. Zo niet gaan we toch echt binnenkort harder optreden.

Kun je het wel van elkaar hebben. Be my guest. Maar als iemand aangeeft dat het niet gewaardeerd word dan stop je.

Probeer dat aub en het forum is voor iedereen leuk. ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"