Hoe lang leeft dit forum nog..... (edit admin Heel lang)

Started by twani, May 4, 2023, 09:39:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Richi

Quote from: jazzy on May  5, 2023, 17:53:19Ik ben hier zelf ook nog maar relatief kort en de meeste van mijn HT/stereo-vragen zijn op dit moment wel beantwoord. Mijn grootste "probleem" met specifiek dit forum is dat een aantal mensen zichzelf niet zo goed in de hand heeft en niet aanvoelt wanneer je moet stoppen, of gewoon eens helemaal niet reageren. Dat speelt in de believers/non-believers hoek en ook in de Afterhours topics. Dat zorgt soms voor eindeloze discussies waardoor het niet meer over de inhoud gaat en mensen afhaken.

Verder zie ik hier nog een aardige gevarieerde en actieve community, redelijk uniek nu de meeste klassieke fora een stille dood gestorven zijn. Laten we dit met z'n allen koesteren!
Mooi geschreven. Ik ben het helemaal met je eens. Vrijwel alle mensen die ik gerelateerd aan onze hobby in levende lijve heb ontmoet, ken ik via dit forum. We zijn het niet altijd eens met elkaar, maar laten elkaar wel in onze waarde. Een beetje zelfspot op zijn tijd helpt hier goed bij.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Staaled

Quote from: jahtari on May  5, 2023, 19:00:02Ik weet niet of dat nog overwaait. Als ik wel eens rondloop rondom de universiteit van Maastricht zie ik vrijwel alleen antifa volk, waar veel vrouwen zich zo lelijk mogelijk lijken te maken en de mannen van die halfzachte eieren van 50 kg zijn.  :wow:

Ook met de black lives matter protesten destijds allemaal hetzelfde geluid, niemand is meer kritisch op wat dan ook, er zijn geen andere geluiden meer mogelijk, want dan word je verketterd / uitgesloten / gecanceld.

Het is verdeel en heers, en de rijken worden alsmaar rijker. En de heersende elite incl. politici kotsen op het volk.
Ik woon in een stad met twee grote universiteiten en ben ook heel vaak op pad in de stad sinds ik fotografeer dus regelmatig in de buurt (van die groepen).

Kan me totaal niet in jouw beeld vinden.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

FS249

Ik heb liever een forum dan Facebook groepen. Dat komt op mij rommelig over, op een forum is meer structuur.

En op dit forum kom je van alles en ook iedereen tegen. Soms is het leuk, soms niet. En voor het laatste heb je mods om de boel in het gareel te houden. Bij tijd en wijle een zware taak, waarvoor ik bij deze waardering wil uitspreken.

Een leuk forum maak je met elkaar.
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

twani

Quote from: FS249 on May  6, 2023, 09:50:16Ik heb liever een forum dan Facebook groepen. Dat komt op mij rommelig over, op een forum is meer structuur.

En op dit forum kom je van alles en ook iedereen tegen. Soms is het leuk, soms niet. En voor het laatste heb je mods om de boel in het gareel te houden. Bij tijd en wijle een zware taak, waarvoor ik bij deze waardering wil uitspreken.

Een leuk forum maak je met elkaar.

Nou, als t leven van een Mod ergens niet zwaar is is het wel op HT. Een ongelooflijk keurige community met niet of nauwelijks banwaardige momenten.

De waardering voor het werk daarentegen is er uiteraard wel maar zwaar.......

Richard70…

Quote from: twani on May  6, 2023, 12:19:33Nou, als t leven van een Mod ergens niet zwaar is is het wel op HT. Een ongelooflijk keurige community met niet of nauwelijks banwaardige momenten.

De waardering voor het werk daarentegen is er uiteraard wel maar zwaar.......

Vind ik ook, er gebeurt hier toch maar weinig wat echt niet door de beugel kan?
Af en toe een beetje verhitte discussie kan toch geen kwaad .
Heb het eigenlijk al een jaar of 20 prima naar mijn zin hier.
Leuke mensen ontmoet met vaak min of meer dezelfde interesses
Zou zonde zijn als het stopt.
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

J.A.F._Doorhof

Het gaat ook niet stoppen.
Maak je geen zorgen er is geen enkele reden dat maar te denken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ddennisdennis12

#106
Ik denk dat een probleem in de huidige HiFi/HT wereld ook bestaat uit de veranderende behoeften van jongeren (ik ben zelf 26, dus ik reken mijzelf ook even tot de jongeren). Ik heb zelf wel een HT, maar ik merk in mijn omgeving zeker wel dat leeftijdsgenoten van mij hier wel in geïntereseerd zijn, maar niet in het 'gedoe' wat het allemaal met zich mee brengt.

Ze zijn namelijk gewend om gewoon een tv te kunnen kopen met een soundbar; wat voortaan ook echt wel een prima ervaring geeft. Natuurlijk merken ze ook wel dat mijn HT een betere ervaring biedt, maar ze moeten ook de ruimte er voor hebben en willen maken (niet iedereen wil zo veel speakers in de huiskamer, en velen hebben geen dedicated room).

De behoefte aan goed geluid is denk ik zeker niet het probleem. Als ik kijk naar de huidige geluidssystemen bij concerten/festivals van L-acoustics en D&B audiotechnik, dan zijn die echt wel supergoed en beter dan ooit. Jongeren worden dus zeker nog wel blootgesteld aan goed geluid. Ik weet dat veel van mijn leeftijdsgenoten dit ook wel thuis willen hebben. Het probleem is echter dat de aanschaf van 'onze' apparatuur toch wel iets anders is dan het kopen van een simpele soundbar. Er is echter geen website waarop ze goed en overzichtelijk kunnen vinden wat ze wel/nu niet willen hebben. Ik denk dat ze 'door de bomen het bos niet meer zien' en dan liever de veilige keuze maken voor een soundbar, i.p.v. een receiver met speakers en subwoofer. Zeker nu die voortaan echt wel redelijk in de buurt komen van een live-ervaring.  (vergelijk bijvoorbeeld maar eens de frequency response van een bose 700 https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/rew-measurements-of-bose-700-soundbar.27462/ met de sonic signature curve van L-acoustics https://creations.l-acoustics.com/news/bringing-live-sound-home-understanding-the-l%E2%80%91acoustics-sonic-signature/ ; in grove lijnen komt dit best wel overeen. flinke bas-boost van iets meer dan 10dB en relatief vlak boven 200Hz)

Let op! nu komt een gevoelig onderwerp. Ik weet dat dit gevoelig ligt, wat ook een van de redenen (buiten tijdsgebrek) is dat ik soms weinig aanwezig ben op dit mooie forum.  Maar ik denk echt dat het een serieus probleem is dat veel traditionele merken (voornamelijk van luidsprekers) zich te weinig laten baseren op wetenschappelijk onderzoek; i.t.t. de 'nieuwe' merken (harman soundbars, sonos, e.d.) en professionele merken.  Hierdoor is de geluidskwaliteit van veel van 'onze' apparatuur sub-optimaal (denk bijvoorbeeld aan de frequency response van B&W die duidelijk afwijkt van wat je ziet bij professionele apparatuur / harman curve) en slechter/afwijkend van wat de jongeren gewend zijn bij hun referentie, de concerten & festivals. Jongeren die al blootgesteld worden aan de HT-merken kunnen daardoor dus ook mogelijk een slechte indruk krijgen, omdat dit niet het geluid is wat ze gewend zijn van concerten.
(en dan wil ik nog geen discussie beginnen over wat voor effecten wetenschappelijk niet/slecht-onderbouwde zaken (kabels, e.d.) kunnen hebben op het koopgedrag; omdat sommigen onterecht kunnen denken dat ze dit ook aan moeten schaffen voor een goed geluid, wat het systeem onnodig duur maakt)/
HT Room: Epson TW7000, Pioneer Elite SC-LX86 (class D3) & custom boston acoustics fronts & KEF surrounds & JBL Control 1 Pro height speakers & JBL Stage Subwoofer & L-Acoustics Kilo Low-Frequency extension. Auto: BMW i4 met Harman/Kardon en Lexus met Mark Levinson.
 
According to my opinion: perfect audio is a matter of science.

eduard

Even afstoffen. Ik heb zo vermoede dat de aanwas van nieuwe leden al een paar jaar afneemd. En de oude garde heeft meestal zijn set op orde. Waardoor er minder naar info gezocht en gevraagd wordt. Opzich zelf is mooi de meeste zijn dus tervreden met hun set.

Het werd al eerder gesproken sommige leden weten inderdaad soms niet waar ze moeten stoppen. Maar ook omgekeerd voelen sommige zich ook snel aangevallen.

Nu weer snel naar buiten. :)

J.A.F._Doorhof

De sfeer bepaald veel.
Maar die maakt het forum ook zelf.

Ik sta machteloos als iemand word gefrustreerd door herhalende steken onder water als verder niemand wat zegt omdat ze niet durven.

Een beter forum begint bij jezelf. Dus doe je mond open dat je dit niet pikt. Bij genoeg mensen stopt het vanzelf.

Kan geen dag te vroeg zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Het begint bij jezelf om de ander de schuld te geven van wat er gebeurt.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

morca

Quote from: chansig on June 18, 2023, 10:14:22Het begint bij jezelf om de ander de schuld te geven van wat er gebeurt.

Gr. Hans
Dat is makkelijk typen Hans.
Jij voert ook mensen en drijft de boel vaak alleen maar meer op.
Door denigrerende postst of uitlokkende postst van mensen te gaan liken.

Mensen die al vaker problemen maken in het verleden.
Jij voert die leden door hun posts te likken.

En ipv te relativeren.
Gooi je meer hout op het vuur.
En wijs je naar wie wat fout doet in jouw ogen.

Spiegel... Kijk naar jezelf eerst...

Dus als jij nou ook eens bij jezelf begint ipv naar iedereen te wijzen die in jouw ogen wat fout doet.

Dankjewel!! ;)

fluissie

Quote from: morca on June 18, 2023, 10:24:26Dat is makkelijk typen Hans.
Jij voert ook mensen en drijft de boel vaak alleen maar meer op.
Door denigrerende postst of uitlokkende postst van mensen te gaan liken.

Mensen die al vaker problemen maken in het verleden.
Jij voert die leden door hun posts te likken.

En ipv te relativeren.
Gooi je meer hout op het vuur.
En wijs je naar wie wat fout doet in jouw ogen.

Spiegel... Kijk naar jezelf eerst...

Dus als jij nou ook eens bij jezelf begint ipv naar iedereen te wijzen die in jouw ogen wat fout doet.

Dankjewel!! ;)


Iets met de pot en de ketel

En dit is precies wat hans bedoelde, gewoon 100% de spiegel die je nota bene zelf gooit

Nog mooier voorbeeld ; ik vraag gewoon 2 dingen in je eigen topic , wie rakelt onmiddellijk het verleden op en verteld me dat ik uit jouw topic moet blijven ... en waarom nou eigenlijk?

Omdat je zelf niet tegen kritiek kan of omdat een ander kritisch is ? :nopompom:

chansig

@morca: Ik zeg: prima.

Op laten naaien is een keuze. En die is schijnbaar niet lekker bij je aangekomen, dus vol persoonlijk reageren. Prima 👍

Ga het niet uitleggen, verdiepen etc. Mijn ervaring is inmiddels dat dit niet gaat overkomen.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

morca

Quote from: fluissie on June 18, 2023, 10:41:18Iets met de pot en de ketel

En dit is precies wat hans bedoelde, gewoon 100% de spiegel die je nota bene zelf gooit
Ik gooi niks.
Jij post in mijn topic onzin.
Net als voor je beide vorige bans.

Grootspraak zeg je dan meteen weer.
Kijk in de spiegel.

Ik heb je vraag beantwoord.
Mijn set staat in de start post .
Dan brabbel je dat ik groot spraak heb??

Ik zal je vraag hier beantwoorden.
Jij focust zo op mijn subwoofer.
Dat je de info mist die al gepost is.

Mijn set klinkt erg goed door akoestische aanpassingen en optimale afstelling.

De subwoofer geeft output voor 3 door het ontwerp.

Beide zijn algemene kennis.
Laatste heb ik je al 20keer uitgelegd in de laatste jaren.

Dus wat ik je ook uitleg.
Dat maakt niet uit
Want je weet het al.
Maar je wilt het niet weten of snappen.

Je blijft zuigen en roepen dat het grootspraak is.

Spiegel voor jouw ook

morca

Quote from: chansig on June 18, 2023, 10:48:57@morca: Ik zeg: prima.

Op laten naaien is een keuze. En die is schijnbaar niet lekker bij je aangekomen, dus vol persoonlijk reageren. Prima 👍

Ga het niet uitleggen, verdiepen etc. Mijn ervaring is inmiddels dat dit niet gaat overkomen.

Gr. Hans


Het gaat jouw ook niet overkomen schijnbaar.

Jij reageert nutteloos in mijn topic.
En likes zijn post.
Dat is voeren ...

Praat niet over persoonlijk.
Jij bent in elke discussie aanwezig.
Als jouw mening niet strookt met het beleid draai je net zo lang tot je ermee weg komt.
Daar ben je vaak persoonlijk tegen veel leden.

Dus nu niet klagen dat ik persoonlijk terug reageer.
Spiegel

chansig

Dus ik like zijn post om te voeren ? Dat is wat jij denkt of wat ik zeg ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fluissie

Quote from: morca on June 18, 2023, 10:58:37Het gaat jouw ook niet overkomen schijnbaar.


Nee bij jouw wel dan...?!  :nowink:
Quote from: morca on June 18, 2023, 10:54:02Ik gooi niks.
Jij gooit in mijn topic onzin

Ik zal je vraag hier beantwoorden.
Jij focust zo op mijn subwoofer.
Dat je de info mist die al gepost is.

Mijn set klinkt erg goed door akoestische aanpassingen en optimale afstelling.

De subwoofer geeft output voor 3 door het ontwerp.

Beide zijn algemene kennis.
Laatste heb ik je al 20keer uitgelegd in de laatste jaren.


Ik gooi niks... ik vraag normaal wat

Ik dacht dat je je sub upgrade had , nee ik ga geen 100 pagina's lezen om dit uit te vogelen dus ik vraag het gewoon ...

En ik vroeg me serieus af wat voor fronts je hebt ( ik luister ook graaf dire straits en mijn arcam was iets duurder dus als jij hemelse resultaten haalt wil ik wel weten waarmee)

Maar ik heb mijn antwoord nu ;

Door akoestische aanpassingen ( een stel oude matrassen en kussen  :eh: ) en optimale aanpassing (las toch echt dat je dirac niet gebruikte)

Plus je hebt een super dubba sub die voor 3 telt

En dan mag ik niet kritisch zijn omdat ik seriues twijfel over de hemelse kwaliteiten  :baaa:

Ps na 3x vragen heb je nou nog steeds niet vertelt welke fronts je mee speelt , alleen maar pot en ketel geroep


Xander32

Wellicht kan je concreet aangeven wat je bedoelt met betreffende like?

Quote from: chansig on June 18, 2023, 11:02:57Dus ik like zijn post om te voeren ? Dat is wat jij denkt of wat ik zeg ?

Gr. Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

blue-eyes

Quote from: morca on June 18, 2023, 10:24:26Dat is makkelijk typen Hans.
Jij voert ook mensen en drijft de boel vaak alleen maar meer op.
Door denigrerende postst of uitlokkende postst van mensen te gaan liken.

Mensen die al vaker problemen maken in het verleden.
Jij voert die leden door hun posts te likken.

En ipv te relativeren.
Gooi je meer hout op het vuur.
En wijs je naar wie wat fout doet in jouw ogen.

Spiegel... Kijk naar jezelf eerst...

Dus als jij nou ook eens bij jezelf begint ipv naar iedereen te wijzen die in jouw ogen wat fout doet.

Dankjewel!! ;)


Precies de essentie....

Ik ervaar dat exact juist niet zo als jij dat beschrijft.



Mijn stokpaardje.... Het komt van twee kanten, niet van een kant. Net zo goed als jij dat bovenstaand beschrijft vind ik dat die groep zich niet zo snel aangevallen moet voelen, de andere kant wat eerder moet stoppen, of niet posten.
Imo - beide kanten geen moeite mee. Behalve als 1 kant de overhand krijgt.
En heel eerlijk - het kan prima, bedenk dat alles getypt is, komt dan per definitie al anders over.
In een persoonlijk gesprek wordt exact hetzelfde gezegd maar komt het anders over.
Denk gewoon dat je naast elkaar zit, dan zeg je het anders, en vat je het anders op.

Laten we gewoon niet zo moeilijk doen. ik zie hier 99,99999% gewoon wat kan.

De reden dat ik gestopt ben als admin - het sloeg door naar de klagers.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

morca

Quote from: blue-eyes on June 18, 2023, 11:13:13Precies de essentie....

Ik ervaar dat exact juist niet zo als jij dat beschrijft.



Mijn stokpaardje.... Het komt van twee kanten, niet van een kant. Net zo goed als jij dat bovenstaand beschrijft vind ik dat die groep zich niet zo snel aangevallen moet voelen, de andere kant wat eerder moet stoppen, of niet posten.
Imo - beide kanten geen moeite mee. Behalve als 1 kant de overhand krijgt.
En heel eerlijk - het kan prima, bedenk dat alles getypt is, komt dan per definitie al anders over.
In een persoonlijk gesprek wordt exact hetzelfde gezegd maar komt het anders over.
Denk gewoon dat je naast elkaar zit, dan zeg je het anders, en vat je het anders op.

Laten we gewoon niet zo moeilijk doen. ik zie hier 99,99999% gewoon wat kan.

De reden dat ik gestopt ben als admin - het sloeg door naar de klagers.
Juist als admin zou jij de voorgeschiedenis moeten kennen.!!!

Dit is jouw mening .

Mbt tot de overhand krijgen.
Ben ik niet mee eens.
En dat zijn meer leden niet weet ik.

Dat we niet zo moeilijk moeten doen ben ik met je eens.
Ik was al zo slim niet in zijn topic te posten.
Ivm ons verleden.

Terwijl mijn vingers een paar keer flink jeuken.

Hij doet dat anders, en begint wel weer in mijn topic dat ik grootspraak doe.

Wie begint er dan?
Duidelijk weer een teken welke kant we opgaan.
Fluissie zijn meningen zijn wet.
Ben je het daar niet mee eens . Dan doe je meteen grootspraak??



blue-eyes

Laat het gaan man.... ;)



Ik denk dat ik als admin veel meer heb gezien dan jij, ergo, ik admin was ik meest k u t periode van het forum. Ergo, het hele forum zelfs alleen heb getrokken.

Ik vind gewoon dat mensen elkaar gewoon meer moeten laten leven.
En ik dan toch moet kiezen kies ik, en dat is persoonlijke keuze, eerder de kant van de niet zeurders. Ik kan gewoon erg slecht tegen de mensen die RTM doen, mama hij plaagt mij, etc. Ik chargeer, dat weet ik - maar is mijn ergernis.

Laat gewoon gaan. Geen voeding geven, geen aandacht geven.
En ja, de andere kant moet ook gewoon stoppen - ben dat wel met je eens. Maar laat gaan.

We moeten geen politie spelen. En zoals al gezegd - geschreven woord. Als je naast elkaar staat zeg je hetzelfde, en dan kan het wel.... Factor is dan tijd en fysiek - mimiek.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Richard70…

Quote from: blue-eyes on June 18, 2023, 11:53:17Laat het gaan man.... ;)



Ik denk dat ik als admin veel meer heb gezien dan jij, ergo, ik admin was ik meest k u t periode van het forum. Ergo, het hele forum zelfs alleen heb getrokken.

Ik vind gewoon dat mensen elkaar gewoon meer moeten laten leven.
En ik dan toch moet kiezen kies ik, en dat is persoonlijke keuze, eerder de kant van de niet zeurders. Ik kan gewoon erg slecht tegen de mensen die RTM doen, mama hij plaagt mij, etc. Ik chargeer, dat weet ik - maar is mijn ergernis.

Laat gewoon gaan. Geen voeding geven, geen aandacht geven.
En ja, de andere kant moet ook gewoon stoppen - ben dat wel met je eens. Maar laat gaan.

We moeten geen politie spelen. En zoals al gezegd - geschreven woord. Als je naast elkaar staat zeg je hetzelfde, en dan kan het wel.... Factor is dan tijd en fysiek - mimiek.

Precies , sommige moeten weten waneer te stoppen , andere moeten niet overal om janken.  :D
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Rob46

Quote from: eduard on June 18, 2023, 09:49:41Even afstoffen. Ik heb zo vermoede dat de aanwas van nieuwe leden al een paar jaar afneemd. En de oude garde heeft meestal zijn set op orde. Waardoor er minder naar info gezocht en gevraagd wordt. Opzich zelf is mooi de meeste zijn dus tervreden met hun set.

Het werd al eerder gesproken sommige leden weten inderdaad soms niet waar ze moeten stoppen. Maar ook omgekeerd voelen sommige zich ook snel aangevallen.

Nu weer snel naar buiten. :)

Goed dat je snel naar buiten bent gegaan. Topic is inmiddels afgestoft......
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

chansig

Quote from: Xander32 on June 18, 2023, 11:07:14Wellicht kan je concreet aangeven wat je bedoelt met betreffende like?


Yep. Als Morca dat wilt dan prima.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fluissie

Quote from: morca on June 18, 2023, 11:32:59Juist als admin zou jij de voorgeschiedenis moeten kennen.!!!

Dit is jouw mening .

Mbt tot de overhand krijgen.
Ben ik niet mee eens.
En dat zijn meer leden niet weet ik.

Dat we niet zo moeilijk moeten doen ben ik met je eens.
Ik was al zo slim niet in zijn topic te posten.
Ivm ons verleden.

Terwijl mijn vingers een paar keer flink jeuken.

Hij doet dat anders, en begint wel weer in mijn topic dat ik grootspraak doe.

Wie begint er dan?
Duidelijk weer een teken welke kant we opgaan.
Fluissie zijn meningen zijn wet.
Ben je het daar niet mee eens . Dan doe je meteen grootspraak??




Het gaat er ook echt niet in bij je he....VOL met beide benen erin gaan
Steeds weer

En dat blijkt wel Aangezien je het vaker jeukt al (zeg je nou zelf zelfs)

IK heb je GEWOON iets gevraagd niks meer en niks minder omdat ik dacht dat je meerdere upgrades heb gedaan

Het blijkt dat je nog dezelfde sub heb waarvan ik vind dat je daar nogal grootspraak over doet (immers er is zo iets als natuurkunde en een 12 inch kan nooit never niet meten aan een 18 of 21 inch )

En vervolgens ga je me een ophef maken jongens niet normaal man , moet weer een moderator te pas komen in je topic ( heeeeel toevallig, laat ik het daar maar beleefd ophouden) enz enz

Wie moet zich nou een spiegel voor houden man ?!??? Jij of ik ???

Fluis begint,  fluis doet dat , fluis pest me , fluis wil is wet,
Fluis zeg dit , fluis zeg dat

Ze zeggen weleens heb je soms zand in je v#gina maar kan beter vragen heb je fluis in je v#gina? Damnn man