Linn Akudoriks

Started by Rudi64, April 29, 2023, 18:46:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi64

Hoi,
We zijn onlangs verhuisd en mijn set staat nu in een zolderkamertje van ongeveer 3m-3m maar daarom niet minder gezellig en heel leuk zelfs..maar de Akudoriks zijn toch wat to much in deze kamer, je zal verbaasd zijn over het laag dat deze kunnen produceren..zeker actief of exakt.
 
Daarom heb ik het kleine broertje de Linn M109 op de kop kunnen tikken en deze integreert zich veel beter in de kamer en met wat kleine akoestische aanpassingen is het nu wel goed genieten..de absolute verfijning en resolutie van de Akudoriks zijn een beetje een gemis maar de M109 (nu ook exakt aangestuurd) maakt veel goed met aangename karakter en brengen terug een smile op mijn gezicht.

Daarom bied ik (met pijn in het hart) deze mooie set Linn Akudoriks(wallnut)met originele stands in mint en zeer goed onderhouden staat aan.
Alle dozen en accessoires zijn nog beschikbaar zoals originele spikes en alle tools.
Deze zijn uiteraard uit te proberen maar alleen passief op de mdsm of je mag eventueel je eigen versterker-eindversterker meebrengen.

Dit alles voor de prijs van 3900€.
Bij voorkeur af te halen in omgeving Brussel (+- 15min)
     
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Rudi64

Prijs is uiteraard bespreekbaar binnen een redelijke marge..
Ik sta ook open voor een inruil met een hoofdtelefoon Sennheiser HD820 of Hifiman Arya Stealth met opleg koper uiteraard.. ;)  :music:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

chansig

Geen idee of het helpend is. Gewoon een dsp kopen. Dan kunnen je speakers prima in de genoemde ruimte.

Tenzij je wat nieuws wilt kopen.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Contour

Beter lezen, hij heeft al iets nieuws.

Rudi64

Quote from: chansig on May 13, 2023, 08:55:13Geen idee of het helpend is. Gewoon een dsp kopen. Dan kunnen je speakers prima in de genoemde ruimte.

Tenzij je wat nieuws wilt kopen.  :D

Gr. Hans

Dag Hans,
Ik ben er enkele weken mee bezig geweest..akoestische panelen geplaatst, Linn eigen space optimatisation ingesteld, daar kreeg ik het laag wel mee onder controle maar was het leven mee verdwenen in de muziek, er waren nog mogelijkheden met space maar had er geen zin meer in..je zou het niet zeggen maar deze kunnen Exakt aangestuurd een redelijke woonkamer vullen zonder dat je iets mist.
Toevallig een setje M109 gevonden en deze zijn veel vergevingsgezinder en in te regelen..en met het geld van de Akudoriks eindelijk eens een goede hoofdtelefoon-amp kunnen aanschaffen is iets wat ook al een tijdje op de wenslijst staat.
 
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

chansig

Ja, ik was er al bang voor dat al het leven zou verdwijnen.

Maar mooie speakers om te zien. Zullen vast goed klinken.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rudi64

Quote from: chansig on May 13, 2023, 16:12:11Ja, ik was er al bang voor dat al het leven zou verdwijnen.

Maar mooie speakers om te zien. Zullen vast goed klinken.

Gr. Hans

Zeker en vast..
Toch bedankt voor je interesse  :thumbs-up:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Rudi64

Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.