(Verkocht) JVC N5

Started by jantje112, April 21, 2023, 14:57:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jantje112

Voor een goede kennis te koop aangeboden, de JVC N5. Deze projector is van een liefhebber en dat is ook te zien aan het mooie "theater" waarin deze staat opgesteld. Demo kan plaatsvinden in Alphen aan den Rijn. Reden verkoop is upgrade naar laser.

  • Projector is verkocht door VIK en door hem gekalibreerd op locatie.
  • 1600 uur op de eerste lamp, een nieuwe is recent besteld en meegeleverd.
  • 1e eigenaar.

De eigenaar post de foto's er straks onder!

PRIJS IS 3750 euro met nieuwe lamp 3400 zonder de nieuwe lamp..


jr-film

Hierbij de beloofde foto's. Deze zijn gemaakt met mijn telefoon en absoluut niet representatief voor de totale weergave. Natuurlijk te bekijken en testen hier in Alphen aan den Rijn.
Groet, René van Vught

jr-film

Nog enkele plaatjes.

jr-film

De JVC NZ8 wil ik dit weekend heel graag op z'n plek zetten en de JVC N5 dus inclusief nieuwe lamp voor de snelle beslisser voor 3300 euro aanbieden. Natuurlijk is de beamer uitvoerig te testen en misschien ook leuk om het verschil te tonen tussen de "echte" 35mm analoge filmprojectie en de JVC.

garmtz

Leuk je zo weer eens tegen te komen! ;)  Succes met de verkoop! De NZ8 is echt een hele gave upgrade!

hifiman


vik

Gaaf René!! Veel plezier met installeren.  :headbanging:

Quote from: jr-film on May  2, 2023, 23:03:59De JVC NZ8 wil ik dit weekend heel graag op z'n plek zetten en de JVC N5 dus inclusief nieuwe lamp voor de snelle beslisser voor 3300 euro aanbieden. Natuurlijk is de beamer uitvoerig te testen en misschien ook leuk om het verschil te tonen tussen de "echte" 35mm analoge filmprojectie en de JVC.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

jr-film

Hi Ronald, hier nog even een inzicht in het verloop van de "oude" lamp.
Ik denk dat de eerste meting niet correct was want na ongeveer 105 uur zit ik bij full power op 29 Ftl.

jr-film

De N5 is vanavond van eigenaar verwisselt.
hifiman, heel veel plezier met deze prachtige projector.

hifiman

Dank je wel, helaas pas over een week echt tijd om er mee aan de slag te gaan, maar dan zal ik wel wat foto's posten!

jr-film

Quote from: garmtz on May  2, 2023, 23:22:42Leuk je zo weer eens tegen te komen! ;)  Succes met de verkoop! De NZ8 is echt een hele gave upgrade!

Hi Garmt, leuk om je hier weer tegen te komen, hier in Alphen wordt ondanks de aanschaf van een NZ8 ook nog het mooie 35mm analoge formaat gedraaid. Maar... ik moet eerlijk melden dat de analoge film een steeds grotere concurrent krijgt.

Ik zie dat je niet meer bij Mutrox zit maar in de hoofdtelefoons. Altijd goed om een nieuw avontuur aan te gaan.

Groetjes, René en Jenny