Arsenal

Started by AudioEnZo, March 28, 2023, 09:07:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AudioEnZo

Iemand ervaring met Arsenal? Een slim kastje op de camera om de "ideale" instellingen te maken...

https://witharsenal.com/

J.A.F._Doorhof

Gewoon een app van de camera gebruiken of bv cascable op iOS.

Betaal je een stuk minder en werkt vaak net zo goed. En je hebt minder problemen met verouderen. Heb hier behoorlijk wat hardware liggen die niet meer werkt na een camera switch. En updates zijn meestal koop de nieuwe versie ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

AudioEnZo

Dat laatste is zeker een dingetje om rekening mee te houden ja.

De nieuwe app van Sony moet ik nog uitproberen. Krijg vanavond de camera weer retour, dus dan kan ik ermee aan de slag.

J.A.F._Doorhof

Nieuwe app is beter maar als je iOS hebt pak dan aub cascable dat is echt zoveel beter.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

AudioEnZo

"Helaas" Android hier  :smile:

J.A.F._Doorhof

Zijn ook wel apps voor Android maar dan zou ik denk ik toch de nieuwe sony app adviseren.
Er is zoveel troep op Android dat de goede vaak moeilijk te vinden zijn en ik heb geen ervaring met Android apps voor cameras (werk wel met Android)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"