Leest pioneer ook +r(w)

Started by tony tak, June 21, 2004, 18:15:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tony tak

Hoi...

Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe dvd-speler te kopen.

Op dit moment valt mijn oog op de pioneer 575. Pioneer geeft overigens altijd op papier aan juist alleen dvd-r(w) te lezen.

Ik heb veel titels op dvd+r. Is dit dan een geschikte dvd-speler voor mij

Gegroet

tony boz
Pioneer VSA-AX10Ai-S, Pioneer DV-868AVi-S, Sanyo PLV-Z4,
Sony 50A11E, B&W 603S3 fronts, B&W LCR60S3 center, B&W 602.5S3 surround, B&W 602.5S3 surround back,
B&W ASW650S3 subwoofer PS3

Scarp

Als ik zo op http://www.videohelp.com kijk bij de players lijst, dan kunnen de meeste recente pioneer spelers prima "dvd+r(w)" aan. Waarom er alleen staat dvd-r(w) is omdat ze geen garantie kunnen geven dat dvd+r(w) werkt.

Ga het anders een testen in een winkel :)

dvd-fan

+rw werkt op mijn pioneer 868 prima
Robi
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

tony tak

Bedankt...

Verder vind ik het wel vreemd dat mijn ouwe vertrouwde sony geen dvd+r doet, maar wel dvd+rw >>> maar alleen als ik em 2,4 speed brand.

DVD-rw heb ik nooit geprobeerd en dvd-r kan ik niet echt hoogte van krijgen. De ene keer pakt ie die wel en dan ineens niet. Wel hoor ik dat ie moeite heeft binnenin.



Verder ben ik trotse eigenaar van een VSX-AX3 en is het dus mooier om een pioneer 668 aan te schaffen. Ik vraag me dus af of ik gelukkig zal zijn met een 575 omdat ik toch ook al die sony 735 heb (>> is ook niet een van de minste natuurlijk<<).

Het gaat mij totaal niet om die dvix functie of jpeg enzo, maar het is wel een mooie prijs voor een pal progressive dvd-speler.

Graag jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

Tony boz
Pioneer VSA-AX10Ai-S, Pioneer DV-868AVi-S, Sanyo PLV-Z4,
Sony 50A11E, B&W 603S3 fronts, B&W LCR60S3 center, B&W 602.5S3 surround, B&W 602.5S3 surround back,
B&W ASW650S3 subwoofer PS3

FrankB

Mijn Pioneer DV-444 pakt alles, zowel + als - en zowel R als RW. En ook gebrand op 4 speed  8)

Gr,
Frank
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12