Kan Anthem mrx-1120 niet aanzetten met de android remote app

Started by remanus, February 17, 2023, 11:37:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

remanus

Zou iemand met een MRX1120 willen kijken of ze met de Android remote app de receiver aan kunnen zetten?

Ik krijg hem namelijk op geen enkele manier aangezet met een android device en mijn receiver staat uit zicht. Dus het maakt het gebruik voor mij zeer lastig. Een IR extender werkt wel, maar het zou prettig zijn om te zien of hij aan of uit staat met de app.

Het probleem is ik kan hem niet aanzetten met de app, als ik hem aanzet met de fysieke afstandsbediening dan werkt de app weer wel.

Ik heb 4 verschillende Android producten geprobeerd en ook een lost netwerk gemaakt met een andere router met alleen een telefoon en de receiver. Het maakte allemaal geen verschil helaas.

Met een IPhone Kan ik hem wel aan zetten met de ios app.

toetertje

Heb je geen instelling in de anthem, dat je toestemming voor bediening via internet moet toestaan?

remanus

Ip control en standby ip staat aan natuurlijk, zoals gezegd met ios werkt het goed. Ik heb vandaag de oude app als apk ergens gedownload en deze kan ik hem wel aanzetten. Alleen naar het kastje lopen en hem handmatig aanzetten werkt nog sneller dan die app.

Misschien is Anthem gewoon geen merk voor mij, met mijn Yamaha's had ik nooit gedoe. Die Anthem remote app staat ook in Beta mode in de store, laatste update van november.

Net van de dealer een update gekregen dat het een bekent probleem is dat MRX-xx20 niet aangezet kunnen worden met de android app. Fijn dat ze dat zelf niet melden tegen mij en ook nogal karig met de laatste update sinds november voor de app.