Bedankt ITC (Frank)

Started by patrick_vdb, May 25, 2002, 04:13:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

patrick_vdb

Beste forumleden

Afgelopen woensdag had ik per e-mail contact gehad met Frank over het bestellen van een dbmeter en de Platinum-dvd. Ik heb toen laten weten dat ik de dbmeter en dvd wilde bestellen en dat ik het geld in diezelfde week nog zou overmaken per banktransactie.
Op donderdag-avond kom ik thuis van mijn werk en verbaasd reageer ik wanneer ik zie dat de pakketdienst overdag was langsgeweest met een pakketje maar mij niet thuis aantrof. "Had ik iets besteld?" was mijn eerste verbaasde reactie totdat ik zag dat het pakketje van ITC afkomstig was en dat terwijl ik pas diezelfde morgen de betaalopdracht aan de bank had gegeven.

Dit soort snelle leveringen en service zie je tegenwoordig niet vaak meer en ook het vertrouwen dat Frank in mij als consument stelde (immers de zending was gedaan voordat het geld was overgemaakt) is bij veel andere zaken een rariteit.

Ik wil bij deze Frank (ITC) dan ook bedanken voor het vertrouwen en de zeer snelle levering.

Mvrgr

Patrick

ps.  vandaag ben ik dus meteen na het werk naar de pakketdienst gereden om mjn pakketje af te halen. Mochten jullie me dit weekend missen op de forum dan kunnen jullie je wel bedenken wat ik aan het doen ben ;D

J.A.F._Doorhof

#1
Ach als ik de mensen van dit forum al niet meer kan vertrouwen voor dat soort bedragen  ;D.

Maar post je bevindingen aub ook op http://www.tweakers.net/shopsurvey.dsp

Onder ITC Computer Systems (alles valt onder deze noemer), je moet je wel registreren en 2 weken wachten. Maar iedereen doet me daar een HEEL groot plezier mee.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

#2

Vlearmoes

 ;D ik wacht al een weeeeeek en de dvd is er noooog niet :'( ja de achterhoek is ver weg en wachten duurt lang vooral als je op snoepjes zit te wachten.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

J.A.F._Doorhof

De DVD's zijn gisteren met DHL binnen gekomen, en zijn NU onderweg naar de mensen die ze besteld hebben. Ze hebben alleen een week bij de douna gelegen (AAAARGH).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

christa

ben dinsdag bij frank wezen kijken, hij had de hele middag vrij gemaakt wat ik echt tof vond. heb daar van alles gezien en heb dan ook zijn ht gezien. nou het was maar goed dat het donker was want mijn mond viel open. daarne liet hij een lcd digital zien. dit zou wat makkelijker in mijn flat kunnen want het apperaat is een stuk kleiner en jee wat een beeld. ga hier dus nu ook voor sparen maar in die tussentijd heb ik een projectie tv bij frank gekocht wat ik ook heel tof vind.
ik wil dan ook bij deze frank bedanken voor zijn enthausiasme en tijd ;D
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview