Review van de JVC DLA-NP5 4K-120fps met HDMI 2.1 en 3D

Started by Mediasluis, April 19, 2022, 06:36:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mediasluis

JVC heeft zojuist de prijs van deze geweldige JVC DLA-NP5 serie verlaagd naar advies €5999, om de strijd ook prijstechnisch aan te gaan met Sony.
Neem contact op met Mediasluis via:  [email protected]   voor de actuele prijs inclusief ISF-service, of maak een afspraak voor een demonstratie van deze JVC DLA-NP5, naast de Epson, Sony en JVC Laserprojectors.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

williams

Hoi Matthieu das erg goed nieuws voor ons JVC liefhebbers want ik vond de prijs toch wel erg stevig worden de laatste jaren voor de instappers .
En of deze prijsverlaging het gevolg is van de Sony's die met hun laatste Laser modellen een mooie beamer en scherpe prijs hebben neergezet weet ik niet maar ik juich het wel toe daar ikzelf meestal rond de 3 jaar wisselt van model .
Zo te lezen geld dit niet voor de andere modellen van JVC maar wie weet in de toekomst .
Zoals de meeste dealers/ sponsors hier aangeven op het forum dat de NP5 niet de moeite waard is t.o.v. N5 om te upgraden heb ik daar na het zien bij Riwi die sinds afgelopen week een NP5 heeft hangen een andere mening over .
Ik vind het toch wel een stuk beter ( en zelfs dan de N7 ) spelen met toch weer wat meer diepte in het beeld en ook oogt deze weer iets scherper en dit zie in met name terug op de ondertitels waar minder smering/ blur op zit bij donkere beelden .
Verder lijkt dan ook zo op het zicht dat het ansi contrast beter is wat je dus terug ziet bij scènes met zowel donkere als lichte beelden.

Of dit het gevolg is van het verbeterde lichtpad of het nieuwe HDMI board of een combinatie dat weet ik niet maar ik vind hem toch wel weer een flinke stap voorwaarts en ik overweeg dan ook om te gaan upgraden 😊
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Mediasluis

#27
`Het zwart van de N7 gaat wel nog dieper, maar de NP5 heeft een veel rustiger plaatje dat ook nog schoner en scherper is en zit qua zwartweergave tussen de N5 en N7 in.
Volgens de manager van JVC gaat deze serie wel gewoon nog door en is de prijsverlaging niet omdat er een nieuwe serie aankomt.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Kweetniet

#28
Foutje bedank
Infinity. We get you back to what it's all about. Music.