ISE Barcelona 2023

Started by home@the movies, January 30, 2023, 21:36:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Vanaf Woensdag zijn we weer op bezoek op de ISE Beurs in Barcelona, ik zal hier regelmatig wat zaken posten die al dan niet de moeite waard zijn ;-)

Als jullie graag hebben dat we op bepaalde stands even ons licht gaan opsteken, dan zullen we dat, in de mate van het mogelijke trachten te doen.

Gr
Werner

williams

We zijn natuurlijk benieuwd naar de nieuwe frame interpolatie van madVR .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

buckler

Quote from: williams on February  1, 2023, 13:11:49We zijn natuurlijk benieuwd naar de nieuwe frame interpolatie van madVR .

En of ze deze functie ook in een soort 'light' versie op de Envy Pro gaan brengen?
Bijvoorbeeld 'low' en 'mid' op de Pro en 'low' 'mid' high' en 'insane' op de Extreme?
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

williams

Ik hoop zelf een klein beetje dat dit ook op de pc versie komt maar ben bang dat dit het niet gaat worden .

Zou dan ook best een bedrag willen betalen voor een legale versie op de pc .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

home@the movies

#4
Quote from: williams on February  1, 2023, 13:11:49We zijn natuurlijk benieuwd naar de nieuwe frame interpolatie van madVR .

Ik heb net een demo gekregen van de beta versie, er zijn nog wat plooien glad te strijken maar van wat ik nu al gezien heb wordt ik wel al bijzonder blij.
Geen overdreven "soap opera" effect, een mooi gemiddelde tussen vlotte beweging en toch nog het "film gevoel".
Ze hebben een functie toegevoegd waarbij je een split screen hebt met de ene helft frame interpellatie en de andere kant niet, redelijk overtuigend moet ik zeggen.

Binnen een kleine week krijg ik de beta versie om er wat mee aan de slag te gaan en te evalueren, ik ben benieuwd om eens een filmpje te kijken.
Maar zoals gezegd zijn er nog wat zaken bij te tunen, Matthias is volop aan het werk om nog zaken aan te passen.

home@the movies

Quote from: buckler on February  1, 2023, 18:06:32En of ze deze functie ook in een soort 'light' versie op de Envy Pro gaan brengen?
Bijvoorbeeld 'low' en 'mid' op de Pro en 'low' 'mid' high' en 'insane' op de Extreme?

Ik vrees ervoor.