Rebel moon.

Started by J.A.F._Doorhof, December 25, 2023, 17:26:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Lang verwacht eindelijk gekomen.
Had liever langer gewacht
Wat een fantasie loos gedrocht.

Special effects in de gemiddelde stargate Atlantis aflevering was beter verzorgd.

Verhaal had totaal geen vernieuwing
Vond de knipoog naar Frankenstein wel leuk maar aangezien de rest ook gejat lijkt uit de bekende films toch weer minder ;)

Had hoge verwachtingen maar vond het Max een 4.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Melbury

Ik snap de kritiek hierop, gisteren ook gekeken, maar het verschil is dat wij hier helemaal geen hoge verwachtingen van hadden. Dat scheelt een stuk.  ;D
Ook naar mijn mening geen topfilm, maar ik heb me toch best vermaakt. 7-




vanbrug

Ik vond het ook best het aangluren waard, maar ben wel een scifi fan. 7,5 van mij

reza

Ik heb het gisteravond geprobeerd maar ben ik de enige die zich zo stoorde aan de beeldkwaliteit?
Steeds uit focus, gekke kleuren. Ik vond het een ramp.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

J.A.F._Doorhof

Ik ben een enorme SF fan daarom ook ze teleurgesteld.

Special effects leken ook wel afgeraffeld je ziet gewoon overduidelijk dat het tegen green/blue screens geschoten is.

Ook wat Tesa al aanhaalde is er weinig consistentie in de tinting.

Hoop dat deel 2 een heel stuk beter word.
Als tussendoortje best leuk. Als kas kraker een teleurstelling.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Quote from: reza on December 26, 2023, 12:41:31Ik heb het gisteravond geprobeerd maar ben ik de enige die zich zo stoorde aan de beeldkwaliteit?
Steeds uit focus, gekke kleuren. Ik vond het een ramp.

Ja die was niet al te best. Maar goed ik heb daar dan weer niet heel veel last van. Redelijk vermakelijk en ik hoop een opbouw naar een spannender vervolg.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Fox

Heb je die vorige (zombie)film van hem gezien.
Die is nog heel veel erger. Dat lijkt wel op een oude versleten VHS tape.
Extreem wazig, onscherp, vlak, dimensieloos en versmelting van kleuren enz.
Maar goed, hij vind zichzelf een goede DP en denkt dat hij het beter kan den een echte DP :-(

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 27, 2023, 08:31:40Ik ben een enorme SF fan daarom ook ze teleurgesteld.

Special effects leken ook wel afgeraffeld je ziet gewoon overduidelijk dat het tegen green/blue screens geschoten is.

Ook wat Tesa al aanhaalde is er weinig consistentie in de tinting.

Hoop dat deel 2 een heel stuk beter word.
Als tussendoortje best leuk. Als kas kraker een teleurstelling.

J.A.F._Doorhof

Zelfde problemen mee inderdaad
Jammer.
Kijk naar justice league en daar vind ik zijn versie beduidend beter dan de bioscoop versie.
Dus het kan wel
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

minplus

Ben al 60 jaar SF fan en kan jullie waanzinnig mooie boeken en strips aanbevelen. En naast de bekende films ook een paar series.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

P_j_V

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 25, 2023, 17:26:25Wat een fantasieloos gedrocht.
Helaas gezien, volledig mee eens...
Think before you speak. Read before you think.
― Fran Lebowitz