insta360 6k recording afspelen op 4k oled tv

Started by Danakin, January 23, 2023, 11:40:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Danakin

Recentelijk een insta360 on rs (met 4k booster lens) gekocht. Deze kan ook 6k (2.35:1) opnemen. Ik zou deze opnames ook graag willen zien op mij lg oled 4k. Ik weet echter niet hoe. Moet ik hem, via conversie, terugbrengen naar een bepaalde resolutie of moet ik de insta360 koppelen aan mijn tv (ik roep ook maar wat)? Ik heb in het verleden wel vaker cinemascope films op mijn tv gezien, dus het moet wel te doen zijn. Iemand een idee hoe?
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

J.A.F._Doorhof

Volgens mij kun je die gewoon met een speler die dat formaat ondersteund afspelen.
En anders inderdaad via bv Handbrake (Mac) om zetten naar MP4
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Danakin

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 23, 2023, 12:49:23Volgens mij kun je die gewoon met een speler die dat formaat ondersteund afspelen.
En anders inderdaad via bv Handbrake (Mac) om zetten naar MP4

Dank je Frank.
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster