Kleur schema

Started by J.A.F._Doorhof, January 20, 2023, 10:04:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fr@nk

Mmmm... not my cup of Tea.
Rotel Michi P5 & S5 - Technics SL1210GR (Ortofon 2M Black) - Audiolab 6000CDT - Quadral Aurum Vulkan IX - Synology DS918+ - Bluesound Node 2I -  Qobuz - AQ - QED.
Headfi:  RME ADI-2 FS DAC - HiFiman HE 1000 V2 Stealth - Sennheiser HD 58X Jubilee - HD600 Avantgarde - HD650 - HD 660s -  Amiron Copper Wireless - Denon D7200.

Contour

Echt verschrikkelijk zo, aub snel weer normaal maken, nacht modus overdag slaat echt nergens op.

Hanky Panky

Op de meeste fora waar een dag/nacht thema is kan de bezoeker zelf kiezen wat de voorkeur heeft. Idee??
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

katwax

Keuze zou een goede optie zijn, maar ik ben fan van "dark mode" :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

twani

Ik vind dit echt heel fijn aan de oogjes. Heb op m'n iPhone ook altijd de dark modus aan.

Lekker rustig.

Hanky Panky

Quote from: twani on January 20, 2023, 16:31:34Ik vind dit echt heel fijn aan de oogjes. Heb op m'n iPhone ook altijd de dark modus aan.

Lekker rustig.

Ja, bij iedereen die een (nieuwe) bril nodig heeft maar er nog niet aan wil is dit het voorstadium  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

J.A.F._Doorhof

Zoals gezegd er word aan dingen gewerkt
Als we de banners weer aan de gang hebben kan ik hier een kopie van maken en kan er gekozen worden.

Daarnaast is overdrijven ook een vak. Onleesbaar is het absoluut niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FS249

#32
Ik vind het best prima, zo. Lekker rustig aan de ogen. Misschien kan lichtblauw een tintje minder fel, als het kan.



TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

vanzomereng

Quote from: twani on January 20, 2023, 16:31:34Ik vind dit echt heel fijn aan de oogjes. Heb op m'n iPhone ook altijd de dark modus aan.

Lekker rustig.
Jij heb zelfs bij al je muziek de "dark modus" aan 
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

vanzomereng

By the way, ik geef sterk de voorkeur voor het "oude" kleurenschema
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Mokumer45

Ik vind dit niet prettig lezen,svp of terug naar de oude situatie of een keuzemogelijkheid maken.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

denoontje

Alles zal wennen zijn, alleen vind ik het lettertype bij de snel beantwoorden/quote niet zo fijn wegkijken.
Donkerblauw kan ik wel aan wennen denk ik

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mokumer45

Gevonden en gedaan. Vind dit toch veel prettiger lezen dan die donkere mode. Bedankt!
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

J.A.F._Doorhof

Op verzoek blauw wat donkerder gemaakt en ook de verschillen tussen de boards iets subtieler
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Quote from: Hanky Panky on January 20, 2023, 16:32:33Ja, bij iedereen die een (nieuwe) bril nodig heeft maar er nog niet aan wil is dit het voorstadium  :D

Juist andersom, deze oude ogen hebben alle licht nodig. Loop altijd te vloeken, wanneer zo'n tablet onzichtbaar opstart, kun je de instellingen button niet meer zien, dus moet je blind schermhelderheid weer hoog zetten.

morca

Frank kan je eens kijken of je die handtekening een heel stuk kleiner kan .
Hij mag wel kleiner als webview nog als dat kan.

Nou lees ik iedereen zijn setup mee.
Zeer storend imo.

En jouw tekst bv lees je te makkelijk door net alsof het bij je post hoort:
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Signature heb ik al op 7pt staan maar lijkt geen invloed te hebben. Maar wil ik zelf ook kleiner
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


Teejoo

#44
Quote from: J.A.F._Doorhof on January 20, 2023, 23:13:53Signature heb ik al op 7pt staan maar lijkt geen invloed te hebben. Maar wil ik zelf ook kleiner
Dat is idd een van de belangrijke redenen dat het heel vervelend lezen is.

Gebruikt AVS en AV forum dezelfde software? Die lezen wel prettig. Ik merk dat ik nu het HT forum meer vermijd. Ik moet gewoon een beetje opletten met overbelasting van mijn ogen.

Xander32

Tof dat een ieder nu zelf kan kiezen hetgeen het beste past voor hem/ haar (zijn er überhaupt vrouwen actief op het forum 🙄).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

buckler

Ook ik vermijd het forum nu meer, vind het geen vooruitgang ook al weet ik dat er nog (flink) aan gewerkt word zie ik dit geen beter resultaat opleveren dan het oude.
Het blauw vind ik al helemaal niks en niet overzichtelijk.

Op de comp ziet het er in de dagversie nog een beetje uit maar dat blauw zeker niet, op mobiel vind ik het nog erger... daar zie je ook geen 'today' of tijd van laatste post en wie gepost heeft etc etc.

Van mij mag op de comp versie het ook breder geplaatst worden zoals het oude was, nu zit alles zo enorm op elkaar gepropt.

Is het niet mogelijk om met deze nieuwe software gewoon de oude looks en built na te bootsen?

Sorry als het zo negatief klinkt en ik weet dat Frank en zijn team er alles aan doen en waardeer dat ook enorm.
Ps, ik hoor al van andere in mijn vriendengroep dat die al niet meer kijken op het forum dus of dit wel de juiste weg is?
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

Maar in daglicht versie is het zeker beter en overzichtelijker.
Athans voor iemand met mijn leeftijd lol
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

chansig

Geen idee hoe oud iedereen is. Maar ik 53 en kan de donkere versie wel waarderen. Heb mijn mail ook gelijk op donker gezet. De lichtere vind ik dan weer net wat onrustiger.

Of het nu allemaal bij elkaar een vooruitgang is weet ik ook nog niet.

Overgangen zijn altijd lastig. Zeker voor de wat oudere onder ons.  :D

Maar deze was wel heel drastisch. Misschien toch een beetje terug naar de kleurstelling van het oude forum ? Geen idee of dat kan.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tabcam

Quote from: buckler on January 21, 2023, 09:10:12Ook ik vermijd het forum nu meer, vind het geen vooruitgang ook al weet ik dat er nog (flink) aan gewerkt word zie ik dit geen beter resultaat opleveren dan het oude.
Het blauw vind ik al helemaal niks en niet overzichtelijk.

Op de comp ziet het er in de dagversie nog een beetje uit maar dat blauw zeker niet, op mobiel vind ik het nog erger... daar zie je ook geen 'today' of tijd van laatste post en wie gepost heeft etc etc.

Van mij mag op de comp versie het ook breder geplaatst worden zoals het oude was, nu zit alles zo enorm op elkaar gepropt.

Is het niet mogelijk om met deze nieuwe software gewoon de oude looks en built na te bootsen?

Sorry als het zo negatief klinkt en ik weet dat Frank en zijn team er alles aan doen en waardeer dat ook enorm.
Ps, ik hoor al van andere in mijn vriendengroep dat die al niet meer kijken op het forum dus of dit wel de juiste weg is?
Ook ik vind het nu even onoverzichtelijk geworden. Zelf vind ik het lastig dat ignore topics nog niet terug is maar werk er nu omheen.

Denk dat we Frank de tijd moeten gunnen. Het zal altijd tijdelijke problemen geven. Hopelijk binnen een paar weken is het meeste toegevoegd en lijkt het meer dan goed genoeg. Succes @J.A.F._Doorhof.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i