JVC N5 settings

Started by timster, February 1, 2023, 17:41:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

timster

Hoi allen,

Vandaag eindelijk na lang wachten mijn JVC N5 opgehaald. Nu is alles terug gezet naar fabrieksinstelling. Zijn er bepaalde settings die ik het beste kan instellen. Nu al super tevreden hoor, maar als het nog beter kan dan graag. Ik heb net even een klein stukje HDR gekeken bijv. Echter als ik de film stop zet blijft hij in deze modus staan en gaat hij niet terug naar de "natuurlijk" stand.

home@the movies

Quote from: timster on February  1, 2023, 17:41:25Hoi allen,

Vandaag eindelijk na lang wachten mijn JVC N5 opgehaald. Nu is alles terug gezet naar fabrieksinstelling. Zijn er bepaalde settings die ik het beste kan instellen. Nu al super tevreden hoor, maar als het nog beter kan dan graag. Ik heb net even een klein stukje HDR gekeken bijv. Echter als ik de film stop zet blijft hij in deze modus staan en gaat hij niet terug naar de "natuurlijk" stand.

Met welke bron? want dat is niet echt logisch, tenzij je weergever continu nHDR uitstuurt. Ter kan bvb de Apple TV continu in HDR zetten, als dat het geval is zal de projector uiteraard niet schakelen, er zijn nog media players waar dit zo kan ingesteld worden, ebven nakijken dus.

timster

Ik speel met een Shield. Bij Plex gaat hij automatisch terug naar de goede stand. Bij Kodi niet dus daar zit ergens het probleem.

Toni71

Misschien heb je dit al gedaan? In settings/ player / Adjust display refresh rate op aan zetten.
Volgens mij kan je dit ook op: bij starten en stoppen zetten.


timster

Ga ik vanavond even proberen :-)