Nieuwe functies

Started by J.A.F._Doorhof, January 19, 2023, 13:58:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Henkjan_O

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 19, 2023, 19:47:35Persoonlijk vind ik het juist op mobiel tien keer beter

eens, nu is t leesbaar, vroeger was t vergrootglas formaat text


maar mobiel zie ik ook geen avatars, desktop wel
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

J.A.F._Doorhof

Ik denk dat dit bij het thema hoort
Het staat op mijn lijstje
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymond187


htjan160756

Kan ik ook de achtergrond weer wit krijgen en hoe doe ik dat dan want ik kan geen Instellingen vinden?  :-\
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

J.A.F._Doorhof

Op dit moment houden we het even zo.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

roeleken

Deze nachtstand vind ik niks hoor
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Richi

Quote from: roeleken on January 21, 2023, 21:57:04Deze nachtstand vind ik niks hoor
En ik vind hem heerlijk lezen. De meningen verschillen nogal als het op de kleuren aankomt.  :D
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

J.A.F._Doorhof

En je kan gewoon kiezen uit 3 versies nu. Dus aub alleen iets posten als ik er wat aan kan veranderen.

Vind je donker niets pak je het lichte thema.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Richi

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 22, 2023, 00:29:23En je kan gewoon kiezen uit 3 versies nu. Dus aub alleen iets posten als ik er wat aan kan veranderen.

Vind je donker niets pak je het lichte thema.
Ik moet zeggen dat het huidige lichte thema het ook prima doet. Lijkt erg op wat we hadden voor de update.  :thumbs-up:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

J.A.F._Doorhof

Die kon je dus ook kiezen
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

roeleken

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 22, 2023, 00:29:23En je kan gewoon kiezen uit 3 versies nu. Dus aub alleen iets posten als ik er wat aan kan veranderen.

Vind je donker niets pak je het lichte thema.
Probeerde het gisteren te wijzigen, maar er gebeurde niets. Dus vandaar m'n berichtje.
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

J.A.F._Doorhof

Als het goed is als je op use drukt of preview zie je het thema in actie
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RvD

Ik ontvang geen email meer zodra ik een privé bericht ontvangen heb, beide opties hebben een vinkje bij een nieuw bericht of een reply op een bericht ?

Gelukkig is de oude variant van de kleurweergave terug en op een mobiel werkt nu prettig.  :)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Mokumer45

Deze daylight versie (witte achtergrond met zwarte/donkergrijze letters) bevalt prima, is duidelijk leesbaar, iig voor mij. Mis alleen nog de button om rechtstreeks een topic in te gaan, zat links voor de meest rechtse button in de overzicht pagina met alle topics.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

flakkees

ik kan de bladwijzers niet meer vinden
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

J.A.F._Doorhof

Wat bedoel je met bladwijzers?

Even voor de duidelijkheid dit is een totaal andere versie van de software.

Enorm veel verbeterd en dingen veranderd.
Sommige dingen zullen dus weg zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

flakkees

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 23, 2023, 07:18:28Wat bedoel je met bladwijzers?

Even voor de duidelijkheid dit is een totaal andere versie van de software.

Enorm veel verbeterd en dingen veranderd.
Sommige dingen zullen dus weg zijn.
bladwijzers van topics die je op kan slaan bedoel ik .
zou jammer zijn als dit er niet meer is .
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

J.A.F._Doorhof

#43
Je hebt al op user actions gedrukt en de notificaties opties bekeken?

Klik bv eens op de onderste optie in het topic kopje (dus niet op een post (die optie is er ook))
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Mobiel heeft een aparte layout.
Wil je perse iets anders schakel dan aub de desktop versie aan.

Maar dingen veranderen jongens.
Veel erbij en andere dingen moeten we aan wennen.

Het oude forum was niet meer compatible met de nieuwe versie. En upgrade was absoluut noodzakelijk ivm snelheid en veiligheid.

Essentiële dingen kan ik naar kijken maar een avatar eruit slopen... Je mag rustig op internet even zoeken hoe het moet en me de stappen doormailen maar ik doe in principe alles alleen dus ook even begrip voor de hoeveelheid tijd die ik erin kan stoppen.

Tenzij iemand me wil helpen zullen bepaalde dingen geen prioriteit hebben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

flakkees

Quote from: J.A.F._Doorhof on January 23, 2023, 07:37:01Je hebt al op user actions gedrukt en de notificaties opties bekeken?

Klik bv eens op de onderste optie in het topic kopje (dus niet op een post (die optie is er ook))
ik zie niet wat je bedoeld . desktop gebruiker 
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

J.A.F._Doorhof

Bovenin zitten knoppen.
Rechtsboven in.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Cyrus·

Fijne upgrade, dank voor al het harde werk om het allemaal draaiend te krijgen en te houden!

De Quick Reply functie mag van mij wel weg, met name dan op mobiel, daar neemt hij een storend deel van de pagina weg.

Dit moet volgens de SMF Wiki zelf in te stellen zijn in het profiel, maar die optie kan ik even niet vinden... Zou het kunnen dat die optie voor ons niet zichtbaar is gemaakt? (de forum admin bepaalt welke opties gebruikers kunnen instellen)

De admin kan Quick Reply sowieso per thema thema standaard "aan" of "uit" zetten.

Overigens: gebruikers kunnen via Profiel → Lay-out-voorkeuren zelf avatars "aan" of "uit" zetten (zie bijlage). Idem weergave van handtekeningen van anderen.
Groeten,
Edwin

J.A.F._Doorhof

Quick reply is iets wat ik zelf dagelijks gebruik dus wil ik niet weg halen.
Ik zie de quickreply optie ook niet als optie voor users staan in deze versie.
Ik zal dat nog even double checken
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Cyrus·

De Quick Reply hoeft van mij ook niet compleet uit het forum te verdwijnen, maar het zou wel fijn zijn als iedereen de optie heeft dit voor zichzelf aan of uit te zetten. Dat was meer de strekking van mijn opmerking.

Als de user-optie niet aangezet kan worden, wellicht is dan een work-around om het via thema's in te stellen? Dat valt mogelijk snel / makkelijk te testen via een kopie van één van de bestaande thema's, waarbij de admin dan voor dat (gekopieerde) thema de Quick Reply uit zet. 
Groeten,
Edwin