BK XXLS 400 Neutrik

Started by Rob Eric Blank, January 11, 2023, 16:43:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rob Eric Blank

Ik heb een BK XXLS 400. Op dit moment staat de LFE aangesloten op de Marantz. Gaat helemaal lekker. Mijn speakers hebben een stereo versterker voor muziek en de receiver (dan is de stereo een eindtrap) voor films en overige media. Nu overweeg ik om de sub ook bij stereo te gaan gebruiken.

De neutrik heb ik niet meer. Welke neutrik heb ik nodig, iets in een grijs verleden gaf aan dat Rel net de draadjes anders had en daardoor niet werkt.

stevefilmfreak54

Ik heb in de kast een MJ Acoustics Reference 100 mkII staan, die gebruikt ook een Neutrik Speakon kabel voor muziek via de radio in mijn AVR, met gebruik van het Hi filter knop op je subwoofer.
Het aansluiten op je versterker is wel belangrijk, geloof dat er voor jou sub zoals die van mij gebruik maakt van hetzelfde kabel.
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Rob Eric Blank

Quote from: stevefilmfreak54 on January 11, 2023, 17:10:18
Ik heb in de kast een MJ Acoustics Reference 100 mkII staan, die gebruikt ook een Neutrik Speakon kabel voor muziek via de radio in mijn AVR, met gebruik van het Hi filter knop op je subwoofer.
Het aansluiten op je versterker is wel belangrijk, geloof dat er voor jou sub zoals die van mij gebruik maakt van hetzelfde kabel.
Ja die high level. Maar ik dacht dat deze net anders was dan Rel (die ik ooit heb gehad).

stevefilmfreak54

Quote from: Rob Eric Blank on January 11, 2023, 19:50:55
Ja die high level. Maar ik dacht dat deze net anders was dan Rel (die ik ooit heb gehad).

Rel en MJ gebruiken hetzelfde Neutrik Speakon kabel, volgens mij is het hetzelfde met de BK, dan de 3 speaker draden aan je AVR vastmaken, geloof de twee front speakers en 1 surround speaker.
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

mijkie

Kabels zijn t zelfde idd en aansluiting is rood op + rechts, geel op + links en zwart op een - van 1 van beide speakers
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6