op zoek naar een mp3 speler

Started by JeanCremers, January 6, 2023, 11:37:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JeanCremers

Hallo,
Ik heb een sansa clipzip met custom rom rockbox en ik zoek vervanging want die speler is niet meer te krijgen. Er zijn veel chinese mp3 spelers te koop maar die hebben allemaal een beetje waardeloze software, zo beginnen ze als je ze aanzet steeds weer met het eerste nummer ipv dat ze onthouden waar ze zijn. Ik zoek me al een tijdje suf naar iets beters. De apparaten waar rockbox op werkt zijn meestal niet meer te krijgen. Een alternatief zou zijn een goedkope android evt met een DAC erbij maar dat is ook weer zo'n gedoe, is er niet gewoon een goede mp3 speler te koop voor zo'n 100 euro die wel fatsoenlijke afspeel mogelijkheid heeft?

HJ2

Ik heb nog een fraai klinkende en zeer complete Cowon iAudio X5 30GB liggen die ik nog op Marktplaats moet zetten, misschien is dat iets voor je?
Draait overigens ook Rockbox!
If you always do what you always did, you always get what you always got...

JeanCremers

dankje maar 30 gb is toch wat beperkt.

_ MarcelloW _

Quote from: HJ2 on January  6, 2023, 13:03:53Ik heb nog een fraai klinkende en zeer complete Cowon iAudio X5 30GB liggen die ik nog op Marktplaats moet zetten, misschien is dat iets voor je?
Draait overigens ook Rockbox!

Ik ben ook op zoek naar een leuk en goedkoop mp3 spelertje voor mijn zoon.
Is de Cowon nog beschikbaar, of is er een andere (goede) tip aanwezig hier op het forum?

Nb.: Nu een SandiskClip in gebruik, maar de hoofdtelefoonaansluiting begint het te begeven.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

HJ2

zeker, hij is er nog.
Pb me anders even voor een bid wat ik niet kan weigeren.

Quote from: _ MarcelloW _ on February  6, 2023, 11:48:03Ik ben ook op zoek naar een leuk en goedkoop mp3 spelertje voor mijn zoon.
Is de Cowon nog beschikbaar, of is er een andere (goede) tip aanwezig hier op het forum?

Nb.: Nu een SandiskClip in gebruik, maar de hoofdtelefoonaansluiting begint het te begeven.

If you always do what you always did, you always get what you always got...