JVC N7

Started by Homethx, December 31, 2022, 23:56:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Homethx

Beste forumleden,

Door het niet/te weinig gebruiken van mijn home cinema ruimte had ik graag de prijs geweten van een JVC N7 projector.

1350 uur op eerste lamp, is van 07/2020. Gebruikt in low lamp mode>

Kerre

€1000,-  kom ik hem wel voor ophalen.  :headbanging: :pompom: ;D ;) :tounge2:
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

jellejanssen


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Homethx

Misschien is 5k wat aan de hoge kant. Dacht eerder aan 4,5k. Heb ook de 3D emitter en 3 xpand brillen.

pameijer

1350 uur in 2,5 jaar vind ik zelf niet "niet/te weinig gebruiken" zoals je het noemt. Is best wel wat uur aan plezier! Zelf haal ik dat echt niet met mijn projector. Ik denk ook dat 4,5k een mooie prijs is voor deze pj, maar als je bedenkt wat je er eerst aan uitgegeven hebt en dat je het dat toen waard vond voor deze fantastische beeldkwaliteit, zou ik nog even wachten met het definitief in de verkoop zetten!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

reza

Je mag hem ook aanbieden voor 3K als je wilt :tounge2:
Quote from: Homethx on January  2, 2023, 10:13:57
Misschien is 5k wat aan de hoge kant. Dacht eerder aan 4,5k. Heb ook de 3D emitter en 3 xpand brillen.



Een N5 gaat voor rond de 4K weg, dus een N7 mag je best 5K voor vragen en dan kan je altijd nog zakken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Homethx

Quote from: pameijer on January  2, 2023, 10:34:09
1350 uur in 2,5 jaar vind ik zelf niet "niet/te weinig gebruiken" zoals je het noemt. Is best wel wat uur aan plezier! Zelf haal ik dat echt niet met mijn projector. Ik denk ook dat 4,5k een mooie prijs is voor deze pj, maar als je bedenkt wat je er eerst aan uitgegeven hebt en dat je het dat toen waard vond voor deze fantastische beeldkwaliteit, zou ik nog even wachten met het definitief in de verkoop zetten!

Het is vooral door werkomstandigheden dat sinds het laatste half jaar er geen gebruik meer gemaakt word van de cinema ruimte. Ik zie het ook niet direct veranderen daar de rest van de familie genoegen neemt met een kleiner surround systeem in de living. En we eigenlijk gewoon via de Apple TV en TV naar films kijken. Of is het door de leeftijd dat de interesse afneemt :) De rest van de toestellen zal binnenkort waarschijnlijk ook verkocht worden.

timster

Ik moet nog steeds wachten op een JVC N5 die door omstandigheden bij de verkoper is uitgesteld. Als ik deze voor €3500 kan overnemen hebben we ook een deal :-)

vik

€4750-€5000,- moet lukken inderdaad.


Quote from: reza on January  1, 2023, 01:44:09
Rond de 5K
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike