Epson TW9300

Started by skank1, December 31, 2022, 17:42:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skank1

Vraagje omtrent de epson tw9300

Ik zie dat er in de settings staat dat ik deze kan verbinden met netwerk via lan of wlan
Ik krijg echter de indruk dat dit een eigen netwerk ofzo is...
Wat ik kan hem precies niet op mijn bestaand wlan krijgen?
Of heb ik dit mis?
Ik vermoed dat dit is om updates van firmware enzo binnen te krijgen? (nog nooit gedaan eigenlijk)

Als tweede vraag, heb ik enkele brillen... nu zijn deze helemaal plat , ik ben op zoek naar de kabel hiervan maar weet eigenlijk niet hoe die eruit moet zien, iemand een idee? Das precies geen micro usb?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

home@the movies

Quote from: skank1 on December 31, 2022, 17:42:24
Vraagje omtrent de epson tw9300

Ik zie dat er in de settings staat dat ik deze kan verbinden met netwerk via lan of wlan
Ik krijg echter de indruk dat dit een eigen netwerk ofzo is...
Wat ik kan hem precies niet op mijn bestaand wlan krijgen?
Of heb ik dit mis?
Ik vermoed dat dit is om updates van firmware enzo binnen te krijgen? (nog nooit gedaan eigenlijk)

Als tweede vraag, heb ik enkele brillen... nu zijn deze helemaal plat , ik ben op zoek naar de kabel hiervan maar weet eigenlijk niet hoe die eruit moet zien, iemand een idee? Das precies geen micro usb?

De netwerk aansluiting heeft niets met firmware updates te maken, die gaan bij Epson via USB, de aansluiting heeft eigenlijk geen enkel nut in een ht oplossing.Deze kan gebruikt worden om bvb in vergaderruimtes beeld te sturen over het netwerk vanaf een computer.

skank1

Quote from: home@the movies on December 31, 2022, 20:30:59
De netwerk aansluiting heeft niets met firmware updates te maken, die gaan bij Epson via USB, de aansluiting heeft eigenlijk geen enkel nut in een ht oplossing.Deze kan gebruikt worden om bvb in vergaderruimtes beeld te sturen over het netwerk vanaf een computer.

Aha ok misleidend dus.
Beetje vreemd dat ze het zo doen en dat dan niet gebruiken voor firmware updates.
Via usb zeg je, is dat aan te raden of doe ik het beter niet?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

home@the movies

Quote from: skank1 on January  1, 2023, 12:53:19
Aha ok misleidend dus.
Beetje vreemd dat ze het zo doen en dat dan niet gebruiken voor firmware updates.
Via usb zeg je, is dat aan te raden of doe ik het beter niet?

De meeste merken van projectoren doen hun updates via USB, ook bij JVC is dat bvb het geval.
Je kan in principe niets echt iets fout doen, als je de firmware download zitter er instructies bij hoe je de update moet doen, het wachten op de installatie duurt een pak langer dan de procedure zelf  ;D

skank1

Allright...
Dan maar es bekijken om dit te gaan doen...
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii