nvidia shield tv pro 2019 gaat zomaar aan

Started by FOX123, December 26, 2022, 10:34:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FOX123

Goedemorgen mensen, ik heb een raar iets met mijn nvidia shield tv pro, die gaat bij tijd en wijle zomaar aan, niemand die iets doet, afstandsbedieningen liggen gewoon op tafel, en hij gaat aan, dus ook mijn tv en soundbar.
lijkt wel of het spookt hier dan, want als die aanspringt, dan gaat die na 10 minuten op de screensaver, en daar zitten ook filmpjes bij, en aangezien ik met mijn rug naar de tv zit als ik achter de pc zit, schrik je je af en toe rot als die gaan afspelen.
Wie weet hoe dat kan gebeuren dat die zomaar aangaat?
Bedankt alvast,
Mvg FOX123

KillerbeeNL

Netwerk activiteit wifi/utp waardoor de Schield uit zijn slaap wordt gehaald?

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

FOX123

Alles is bedraad aangesloten en bij mij weten staat er nergens ingesteld dat die uit zijn slaap wordt gehaald, en wifi kan je geloof ik niet uitschakelen in de Nvidia, ondanks dat die bedraad is aangesloten.
Nu gebeurd het veelal op de dag dat er iemand thuis is, maar als wij weg zijn of liggen te slapen vind ik dat toch een rot iets dat die dan aangaat. Zat zelf te denken dat het misschien aan de stekkerdoos (6 voudig) met schakelaar ligt, dat die misschien iets doet wat niet goed is.

Dura

Ik kan met de AB van mijn Shield ook andere Shields bedienen. Kan een buurman ook zo'n ding hebben?
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

FOX123

Nee, buren hebben geen Nvidia, die zijn Apple minded.


FOX123

Is idd een optie om zoiets er tussen te zetten, maar dat neemt niet de oorzaak van nu weg dat die zomaar aanspringt :huh2:

Hanky Panky

Staat CEC misschien aan in de keten van apparatuur? Ik had een jaartje of 2 terug ook spoken op de slaapkamer Shield. Die ging dan aan en neemt de TV mee in de cyclus dus ik had een hoogtezon om 02.40 in de slaapkamer  ;)

HDMI CEC uitgezet en een paar dagen later weer aangezet (kan ik alles met de shield afstandsbediening aanzetten) en nooit meer last gehad.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

FOX123

CEC staat idd aan in de Nvidia, dus jij zegt, zet dat ff uit voor een tijdje, dan weer aan en dat zou het moeten oplossen? Wel dat gaan we ff proberen dan.
Bedankt weer tot zover.

jazzy

Quote from: morca on December 26, 2022, 15:43:13
Hij gebruikt bijna 100 kw standy per jaar.
Hij verbruikt zo'n 2 tot 3 wat, volgens de reviews, dus dan kom je op ongeveer een kwart daarvan.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40


Hanky Panky

Quote from: FOX123 on December 27, 2022, 13:18:15
CEC staat idd aan in de Nvidia, dus jij zegt, zet dat ff uit voor een tijdje, dan weer aan en dat zou het moeten oplossen? Wel dat gaan we ff proberen dan.
Bedankt weer tot zover.

En even overal de stroom af halen. Daarna is het niet meer teruggekomen.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000