Nieuwe streamer/pre-amp tot €5.000,-

Started by Kwabbernoot, December 22, 2022, 13:54:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

myself

Door allerlei nieuwe modellen kun je nu een mooie deal maken op de linn akurate  zelfs klimax dsm. Beide met katalyst dac die evt later nog te upgraden is


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Kwabbernoot

Quote from: myself on December 25, 2022, 23:19:02
Door allerlei nieuwe modellen kun je nu een mooie deal maken op de linn akurate  zelfs klimax dsm. Beide met katalyst dac die evt later nog te upgraden is


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Bedankt voor de tip. Maar ik heb besloten om voor Roon te gaan en heb daarom geen streamer meer nodig. Ik moet zeggen dat Linn (en Naim) wel bovenaan het lijstje stonden.

Groeten...

Kwabbernoot

Quote from: roeleken on December 24, 2022, 11:19:38
Je elpees aan de kant doen, daar krijg je alleen maar spijt van  ;D
Ja, dat denk ik ook al tien jaar. De laatste twee jaar staan ze bij mijn broer in dozen op de zolder. Misschien wordt het toch eens tijd voor mij om die emotie los te laten.

Groeten...

Bama

Quote from: Kwabbernoot on December 25, 2022, 23:30:56
Ja, dat denk ik ook al tien jaar. De laatste twee jaar staan ze bij mijn broer in dozen op de zolder. Misschien wordt het toch eens tijd voor mij om die emotie los te laten.

Groeten...

Ik denk het ook, laat maar horen ;)

Spijkie

Quote from: Kwabbernoot on December 25, 2022, 23:26:03
Bedankt voor de tip. Maar ik heb besloten om voor Roon te gaan en heb daarom geen streamer meer nodig. Ik moet zeggen dat Linn (en Naim) wel bovenaan het lijstje stonden.

Groeten...

Hallo Kwabbernoot,

Ga je een nuc toevoegen aan je set?, als je minder kastjes wil en Roon zou je ook de Roon nucleus of Elac discovery kunnen inzetten.

Gr Spijkie
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Kwabbernoot

Ja, het wordt een soort van nuc.
Ik heb de Elac bekeken en die geeft de mogelijkheid tot een bibliotheek van maximaal 30.000 songs. Dat is te weinig. Nou ja, dan moet ik mijn bibliotheek gaan uitpluizen welke albums ook op Tidal staan in dezelfde "mix". Dan kan ik er waarschijnlijk meer dan genoeg weggooien maar daar heb ik geen zin in.
Dus ik ga een goedkope "nuc" kopen op Marktplaats.

Groeten...

roeleken

#31

Stuur maar een pm als je zo ver bent ;) om je elpees van de hand te doen
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

gerard123

#32
Koop wel een nuc waar ROCK op geïnstalleerd kan worden, volgens mij kan dat op latere versies niet. En als je de nuc niet als endpoint gebruikt dan kan hij overal staan waar een netwerkaansluiting voorhanden is.