Goede speaker spades

Started by . . ., December 21, 2022, 12:56:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

. . .

Ik ben op zoek naar een aantal degelijke, en betalbare speaker spades (of vorken  :alien:) maar zie door de bomen het bos niet meer. Aliexpress spullen heb ik al geprobeerd, dat is helaas voornamelijk rommel gebleken- magnetisch en de schroefjes draaien zo dol. WBT en Furutech vind ik prijtechnisch dan net iets 'te' en de instappers van AQ SureGrip heb ik de banaanpluggen van gehad, die gingen zo knikken/breken met dikkere kabels.

Iemand nog tips? Budget is ~€10-15 per connector.
Zit zelf naar de VdH spades te kijken maar die werken alleen met de standaard 'stranded' kabels, net zoals de Monster Cable pluggen van weleer.
Wil in ieder geval geen verguld of verzilverd ijzer en de pluggen moeten sowieso op WBT 700 serie klemmen passen, niet te smal dus.

chansig

Als ik het vanavond niet vergeet zal ik eens kijken of ik nog spades heb liggen. Volgens mij namelijk wel. Prijs komt dan wel goed. Zal ruim onder de 60 euro zijn.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dura

Mocht je er met Hans niet uitkomen, dan zijn de ViaBlue TS SPADES 8 MM misschien wat? 35,- per 4 bij Bol.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

chansig

Quote from: chansig on December 21, 2022, 13:07:34
Als ik het vanavond niet vergeet zal ik eens kijken of ik nog spades heb liggen. Volgens mij namelijk wel. Prijs komt dan wel goed. Zal ruim onder de 60 euro zijn.

Gr. Hans

Helaas. Ws in een aanval van opruimen weggegooid. Ze waren van Black&White. Maar dat is nutteloos. 😃

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.