Denon AVC-X8500H incl.Denon SPK611 (hdmi 2.1) upgrade board

Started by Toni71, December 20, 2022, 10:30:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Toni71

In prachtstaat. Onbeschadigd. Wegens downgrade. Een Denon AVC-X8500H incl. Denon SPK611 upgrade board.  Als zodanig nu een 8500HA met hdmi 2.1. Gekocht in juli 2022, dus met garantie t/m juli 2024. Incl. doos en toebehoren.

Deze versie heeft de AKM4490 dacs. En komt als een van de beste uit de receiver testen op ASR.

In gebruik als processor, dus niet zwaar belast. Het voorversterker gedeelte heb ik in gebruik. En wanneer in gebruik, ligt er een ventilator op voor extra koeling (warmte onttrekken).

De foto`s zijn gemaakt op een verduisterde, zwart geverfde zolder. Die doen het apparaat geen eer aan. Minststaat.

Bijgevoegd is een print-screen waarin verschillende receivers naar voren komen die getest zijn op ASR. Dit plaatje geeft alleen de sinad aan, maar op ASR is een uitgebreide review te vinden alwaar deze 8500h erg goed uit de metingen komt.
Ik kan helaas daar niet alle print-screens van bijvoegen. En een link naar asr, ik weet niet of dat is toegestaan.

Vood de aanvullende subjectiviteit. Ik vind hem goed geluid voortbrengen.

EUR 2800.00

Verzenden kan. Op eigen risico.

Peerless Monster

#1
Sorry Toni voor mijn overlast, maar ik zie in het laatste plaatje dat de SINAD bepalend is voor een hogere en dus betere rating? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ik ga die dingen ook bouwen met de beste SINAD die er maar bestaat. Dan komen ze altijd uit in deze reviews als de beste...

Wat cool.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Toni71

Jij vraagt natuurlijk om een inhoudelijke discussie in mijn verkooptopic. Mooi hoor. ;)

Ik pas mijn bewoordingen wel aan in het starttab. Uiteraard is sinad maar een onderdeel. En klaarblijkelijk presteert deze receiver niet alleen op dat vlak goed.

De starttab maar aangepast.

Peerless Monster

Quote from: Toni71 on December 20, 2022, 12:16:39
Jij vraagt natuurlijk om een inhoudelijke discussie in mijn verkooptopic. Mooi hoor. ;)

Ik pas mijn bewoordingen wel aan in het starttab. Uiteraard is sinad maar een onderdeel. En klaarblijkelijk presteert deze receiver niet alleen op dat vlak goed.

De starttab maar aangepast.

Sorry kon het niet laten. Ben geen medestander of tegenstander.
Dit zijn gewoon hele mooie bakken eens. Maar ik zou dat zeker niet gebruiken als verkoop/aankoop argument.

Succes en veel plezier met de verkoop!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Toni71

Ik had het ook beter moeten verwoorden of naar voren kunnen brengen. Ergens heb je een punt.  :D

No hard feelings. :)

Peerless Monster

Quote from: Toni71 on December 20, 2022, 12:48:00
Ik had het ook beter moeten verwoorden. Ergens heb je een punt.  :D

No hard feelings. :)

Thanks. Ik had ook even een pm kunnen sturen. My bad.
Elke dag leren we bij.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Toni71

Deze gaat toch uit de verkoop. Ik wilde downgraden naar een 3700h (als processor) die ik nog heb staan.
Deze stuurt alleen geen 13.1 uit zie ik net. En ik gebruik wel 13 kanalen.

Dus ik houd hem gewoon.