Kef R3 wit pracht staat. Met ongebruikte fronts.

Started by Toni71, December 16, 2022, 23:21:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Toni71

Ik heb twee zwarte subs geplaatst, waar ik eerst witte had, dus ga ik ze vervangen voor zwarte R3.

Deze speakers worden mede aanbevolen op Audiosciencereview. Alwaar ze volgens de meetkundigen daar erg goed uit de verf komen. En ik vind ze ook goed muziek maken.  :smile: Voor dit geld waarvoor ik ze nu aanbied een koopje voor luisterplezier.

In prachtstaat. Geen beschadigingen. Aangekocht 6-11-2021. Nog 4 jaar garantie.

EUR 760.00. De prijs blijft wat ik hier aanbiedt.

De specificaties bijgevoegd in een print-screen.




Toni71

#1
Omdat de vervanger onderweg is. De speakers zijn als nieuw. Schadevrij dan. De fronts nog ongebruikt in de verpakking.

EUR 775 euro.

Toni71

#2
EUR 775 omdat de zwarte versie binnen zijn.

Toni71

#3
760 EURO omdat ik in een goede bui ben.  En het bijna kerst is. :D

Niet berichten als u er minder voor over hebt a.u.b.

Marcel.B

Echt een super prijs voor deze speakers ,zat net nog te lezen in Stereoplay dat de R3 weinig onderdoet voor de reference 1 van Kef.

Maar ik kan niet begrijpen dat ze nog niet zijn verkocht voor die prijs.
Samsung QE85QN95B, Arcam SA30,  Kef R11 ,HTPC Streacom F12  ,RTX 4070, VU+ Duo se 4K, Audioquest Rocket 11,

Toni71

#5
Ik kan het beamen. Ik heb ook de ref 1 gehad, en nu zwarte r3 gekocht. Volgens mij ook een nette prijs. Lager gaat het niet worden voorlopig, Sinterklaas heet ik niet.


flatsix

Ik had ze graag gekocht, maar heb nu een zwarte r2, want het zijn top speakers.

Toni71

Had je liever witte gehad? Dan kan iemand de zwarte van je overnemen?

flatsix

ja want dan zijn de speakers 3 met kleur gelijk aan elkaar, nu ls50 2x en de r2c allemaal zwart.

Toni71

#9
Ik begreep het verkeerd. Ik dacht dat je een typefout maakte. 'Maar ik heb nu een r2 ' tikte je. Maar daar bedoel je de r2c center mee en niet de R3. Je hebt niks aan witte speakers.

Waarschijnlijk bedoel je dan ook nee, in je antwoord.

Er is een gegadigde

flatsix

klopt inderdaad r2c en ls 50 maar allemaal zwart vandaar dat ik je een bericht stuurde heb je dan ook een witte center bij de losse speakers.

Toni71

Het is me duidelijk. Nee, ik gebruik de R3 alleen in stereo.

Toni71


Toni71