TKA: Shanling M3x Hi-Res ultraportable muziekspeler

Started by WDitters, December 11, 2022, 22:52:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WDitters

Twee gekocht, een voor mezelf een een voor mijn broer, maar die heeft besloten bij zijn dongle te blijven. Dus eentje kan weg. Ik hou er zelf ook een omdat ik klaar ben met het feit dat ik er met een Samsung S22 en een iPhone 11 elke keer weer tegenaan loop dat veel draadloze koptelefoons met APTX-HD komen, en geen van beide telefoons dit ondersteunt. Vandaar mijn zoektocht naar een super mobiel apparaat, kleiner en lichter dan mijn Cayin N8ii die op een spreekwoordelijke basksteen lijkt naast deze speler  ;D en die alle hi-res codecs in 1 apparaat bundelt. De gebalanceerde uitgang is een mooie bonus  :tounge:

Fantastische super portable all-rounder DAP.. Fantastische muziekspeler die ongeveer alle mogelijke scenario's ondersteunt die een road-warrior mogelijk zou kunnen gebruiken:

Ondersteunt Android apps zoals Tidal, Qobuz, UAPP etc etc.. Ondersteunt tot 1tb offline muziek via optionele MicroSD kaart.

Ondersteunt de twee hoogste kwaliteit bluetooth codecs:
- Ondersteunt APTX-HD codec
- Ondersteunt LDAC codec

Ondersteunt  gebalanceerde en single-ended scenario's:
- 3.5mm single-ended
- 4.4mm gebalanceerd

Heeft genoeg driving power voor IEMs en (mobiel gepositioneerde) over-ears (zoals Meze Liric en T&A Solitaire T). Sowieso doen de meeste gevoeligere koptelefoons het er prima op. Je moet er geen Susvara mee aan proberen te sturen maar de meeste gangbare koptelefoons van Focal, Denon, Meze doen het allemaal helemaal perfect:

Single-ended 3.5mm: 80mw single DAC mode and 101mw in dual DAC mode.
Gebalanceerd 4.4mm: 240mw

Extreem pocketable/draagbaar en reis-vriendelijk: 109mm x 72mm x 15.9mm

Kan ook gebruikt worden als dongle voor laptops of Macbooks. Komt met originele verpakking en accessoires, plus gratis optionele Shanling leren case met cut-out voor koeling (niet dat koeling nodig is maar de case ziet er wel gaaf uit!) In top conditie. Batterij ook in absolute topconditie: health 100%. Mint conditie en voorzien van screenprotector.

Prijs 225 euro inclusief verzendkosten. Huidige nieuwprijs 369 euro.
Head-Fi: Focal Stellia (closed) / Focal Utopia 2022 (open) / Meze Elite (open) / ZMF Verite (closed) / T+A Solitaire T (wireless)
Head-Source/Amp: Naim Uniti Atom Headphone Edition / Naim Uniti Core / Hiby RS6 & RS8
Head-Cabling: Lavricables Grand 4.4mm to mini-xlr & 3.5mm & Lemo / Meze PCUHD Copper & Silver Plated 4.4mm to mini-xlr & 3.5mm
Other: Naim Mu-So 2nd gen / Naim Mu-So Qb 2nd gen

WDitters

Head-Fi: Focal Stellia (closed) / Focal Utopia 2022 (open) / Meze Elite (open) / ZMF Verite (closed) / T+A Solitaire T (wireless)
Head-Source/Amp: Naim Uniti Atom Headphone Edition / Naim Uniti Core / Hiby RS6 & RS8
Head-Cabling: Lavricables Grand 4.4mm to mini-xlr & 3.5mm & Lemo / Meze PCUHD Copper & Silver Plated 4.4mm to mini-xlr & 3.5mm
Other: Naim Mu-So 2nd gen / Naim Mu-So Qb 2nd gen