Apple Carplay via Bluetooth dongle

Started by naish123, July 4, 2023, 10:54:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

naish123

Heeft er iemand ervaring met Apple Carplay via een Bluetooth dongle? Ik mijn Volvo gaat Apple Carplay via een draadje en dat is onhandig. Ik ben benieuwd naar praktijk ervaringen.

J.A.F._Doorhof

Schijnt goed te werken
@Hanky Panky en nog iemand in het ev topic gebruiken hem volgens mij .

Ik wacht even op de iphone en koop er dan ook een.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

naish123

Er zijn best veel soorten te koop en wordt van reviews niet veel wijzer. Ik krijg morgen mijn nieuwe (privé) iPhone binnen en wil deze dan maan een Magesafe oplader hangen. Ligt de telefoon niet zo te schuiven in de midden console met sleutels etc. er bovenop.

J.A.F._Doorhof

Je kan dan het beste online bestellen, dan kun je het altijd terug sturen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ppeter

Dit zou een goed toestel zijn en ben ook aan het overwegen om deze te bestellen?

https://www.icreatemagazine.nl/review/apple-carplay-draadloos/
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

naish123