Streamen met een Denon DSP 720ae en mijn Iphone? Of iets nieuws?

Started by FS249, December 11, 2022, 13:12:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FS249

Ik heb een Denon DSP 720ae network audio player. Hiermee zou ik moeten kunnen streamen met als bediening mijn Iphone.

Ik heb nog geen abonnement op Spotify o.i.d., maar de gratis versie op mijn telefoon zal eerst genoeg zijn.

Op mijn telefoon staat de Denon remote app en deze "ziet" de DNP. Mijn DNP moet verbinding hebben met internet, zie ik. Dat doe ik dan het liefst met een kabeltje i.p.v. via de wifi. Heb trouwens wel een goede en stabiel werkend wifinetwerk in huis.

Of is dit allemaal al ver achterhaald, kan de DNP beter de kliko in en wat zou dan een beter en eenvoudig te gebruiken systeem zijn?
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

addesmo


ovromans

Zelf heb ik deze speler naar alle tevredenheid gebruikt. Ook samen met spotify via mijn telefoon en tablet, Dit heeft altijd goed gewerkt. Bij een goede wifi verbinding voorzie ik geen problemen met geluid of andere zaken. Ik zou pas iets nieuws overwegen als je niet tevreden bent over deze streamer in combinatie met je Iphone en wifi, of als blijkt dat dit niet werkt.