Audioquest nrg y3 of Isotek evo 3 premier

Started by Darthvader, November 4, 2022, 22:30:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Darthvader

IK zoek ter vervanging van de standaard kabel van mijn MF M5si versterker een leuke kabel. Heb mijn keuze bepaald op de audioquest of de isotek. Welke zal de betere zijn? :unsure: Ik hou niet van kabels die midhoog en hoog benadrukken en een wat warmere sound. Iemand bekend met deze kabels?

Pathos

Persoonlijk zou ik eerder op Marktplaats kijken naar een Audioquest NRG-Z3. Deze is stukken beter dan een Y3. De Z3 heeft betere afscherming en beter koper.

Mijn ervaring is meer rust in de muziek en een strakker laag.
Stereo 2.2 setup:
Pathos T.T. ~ AURALiC Altair G1 ~ Spendor A7 ~ Gaia III ~ 2x REL T/5x ~ Silent Angel Bonn N8 ~ 2x Farad Super3 LPS
Bekabeling: Audiomica: Celes Excellence M1 -> Erys Excellence M2 Luxury RCA -> Arago Excellence Luxury RJ/E. AudioQuest: Niagara 1200 -> Hurricane -> Blizzard -> Monsoon -> NRG-Z3 -> Vodka RJ/E. QSA: Yellow fuses. Synergistic Research: Purple fuse.
Akoestiek: Easy Noise Control.

Darthvader

Dat was ik al van plan want wil er eigenlijk ook 1 voor mijn node streamer en dat zou dan een z2 zijn. Audioquest heeft de prijzen wel heel fors verhoogd. Goedkoopste z2 zag ik nu ergens voor 129,--. Zal nog wel oude voorraad zijn. Maar isotek is een grote naam.

Deleted User

Quote from: Darthvader on November  4, 2022, 23:27:24
Maar isotek is een grote naam.

Audioquest is misschien een grotere naam.... Wat is een naam, als het in jouw oren en jouw verbeelding niets is?

Darthvader

Hoe MP in de gaten voor de Z3 en Z2. DE prijsverhoging bij Audioquest is werkelijk absurd. :devil:

H&C Hifi

IsoTek en de Supra Lorad  vind ik in veel gevallen mooier dan de instap AudioQuest..

Darthvader

In welk opzicht? Bij Isotek zou het dan om de intium en premier gaan.

H&C Hifi

#7
Quote from: Darthvader on November  5, 2022, 13:01:43In welk opzicht? Bij Isotek zou het dan om de intium en premier gaan.

Kijk dan naar de Premier.




Darthvader