op zoek naar Draadloze Oordopjes - Bluetooth 5.1

Started by ghazoo, October 31, 2022, 13:20:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ghazoo

Ik zoek een redelijk geprijsde met een goede kwaliteit. Ik denk aan max 75 euro.
Is draadloos beter of slechter dan bedraad?
Is voor een  iPhone SE 2020 en wordt veelal gebruikt voor lopen in de buitenlucht.


remco320

Ik heb de sennheiser cx true wireless en ben daar zeer content over. Heb overigens altijd Sennheiser gehad en vind die sound gewoon erg aantrekkelijk.
Ik heb deze ongebruikt 2e hands gekocht, dus dat is wellicht ook nog het overwegen waard.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

ghazoo

#2
Dank je wel en ben er denk ik wel klaar mee. Ik denk aan de Belkin rockstar bedraad. Ik ben niet zo een fan van dat draadloze. Ik heb altijd het idee dat die dingen uit je oren vallen en dan?

remco320

Dat dacht ik ook altijd, maar zelfs met hardlopen zit het echt prima. Ik ben ze in ieder geval nog geen een keer verloren..

Juist met sporten vond ik die draad heel erg vervelend, omdat die de hele loopfeedback geeft.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

ghazoo

Quote from: remco320 on November  4, 2022, 14:41:07
Dat dacht ik ook altijd, maar zelfs met hardlopen zit het echt prima. Ik ben ze in ieder geval nog geen een keer verloren..

Juist met sporten vond ik die draad heel erg vervelend, omdat die de hele loopfeedback geeft.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik loop er zelf niet mee maar ik heb een partner die niet echt zuinig of oplettend is. ;) Ik heb gesproken met lopers en sommigen hadden de pech dat het oortje ongelukkig terecht kwam met als gevolg dat die kapot was. Ook zelfs iemand die pas meters later erachter kwam. :o