Vinkjes weghalen wat je al gezien hebt in Kodi

Started by FOX123, October 30, 2022, 12:07:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FOX123

Vraagje,ik heb veel muziekclips die ik regelmatig afspeel, diegene die ik heb gezien daar zet kodi een vinkje bij dat die gezien is, nu wil ik die vinkjes weghalen van diegene die ik al gezien hebt. Ik kan dan via de linkerkant van het scherm kiezen uit het menu wat verschijnt, het totaal gezien en totaal niet gezien , en het totaal van de muziekclips, maar hoe kan ik nu al die vinkjes gelijk weghalen, als ik op een titel klik dan krijg ik een menu en daar staat, als ongezien markeren, maar omdat nu stuk voor stuk te gaan doen, is niet te doen. Hoe krijg ik die vinkjes allemaal tegelijk weer weg?
Ik heb een Nvidia Shield TV Pro.
Bedankt alvast.

pameijer

Als je geen Trakt of zo gebruikt kun je proberen gewoon even dat deel van je Library te verwijderen en weer opnieuw importeren in Kodi. Hebben die clips wel hun eigen netwerklocatie in Kodi?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

FOX123

Nee, ik gebruik geen Trakt. En deze muziekclips staan in een eigen map op mijn harddisk, die aangesloten is op een van de 2 usb poorten aan de Nvidia. En dat zou kunnen om die map te verwijderen en daarna weer te importeren, maar omdat u steeds te doen.
Wat is Trakt eigelijk, en kan ik dat zo installeren in Kodi?

_ MarcelloW _

Als je met een extern toetsenbord werkt, dan op de betreffende map gaan staan en op "w" drukken. Dan markeer je alles in die map als gelezen/ongelezen.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

FOX123

En ook geprobeerd met een extern toetsenbord, maar werkt niet hier helaas.

N1v3K


FOX123

Mooi die link, dank je wel. Maar ik druk op W en doe voor de zekerheid ook control W, maar er veranderd niks helaas, vinkjes blijven erin staan :omg:

H B

#7
Om permanent van je watched icon af te komen heb ik voor jou een bestandje als bijlage bijgevoegd met de naam "advancedsettings.xml" dit bestandje plaats je in de "Userdata" folder van Kodi, waar de userdata folder te vinden is voor het systeem wat je gebruikt kan je in onderstaande afbeelding zien.
Wel eerst Kodi afsluiten voor je deze actie uit gaat halen anders word hij overschreven bij een herstart.

FOX123

Dank je wel, ff een stap voor stap voor mijn beeldvorming, ik start de Nvidia, ik ga via mijn pc naar die map Userdata van Nvidia, SMB:// etcetera en daar zet ik dat bestand in, en herstart de Nvidia, zo goed?

H B

Quote from: FOX123 on October 30, 2022, 16:32:40
Dank je wel, ff een stap voor stap voor mijn beeldvorming, ik start de Nvidia, ik ga via mijn pc naar die map Userdata van Nvidia, SMB:// etcetera en daar zet ik dat bestand in, en herstart de Nvidia, zo goed?
Ja wel zo ongeveer, moet wel het SMB gedeelte op de Shield aanstaan.
Jj kan ook het bestandje op een usb stick zetten in de Shield pluggen een  bestandsbeheerder op de Shield installeren en dan naar de desbetreffende map gaan.

Verstuurd vanaf mijn POCO F1 met Tapatalk


FOX123

Bestandbeheerder heb ik, en ga ik het zo doen, ik laat het je weten, grote dank van mijn kant alvast voor je moeite ;D :clapping: ;)

PascalP

Kunt op de Shield ook de middelste ronde knop van de remote inhouden als je op de file staat, dan zou je een pop-up menu moeten krijgen en dan 'mark as unwatched' kiezen
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

FOX123

Quote from: PascalP on October 30, 2022, 18:26:30
Kunt op de Shield ook de middelste ronde knop van de remote inhouden als je op de file staat, dan zou je een pop-up menu moeten krijgen en dan 'mark as unwatched' kiezen

Klopt maar dan moet het 1 voor een, beetje een rotklus dan :'(

@ H B, gedaan zoals het stond, maar ook dat werkt helaas niet :( Wat ik lees via google dat het op de vorige versie van Kodi (18.nog wat) het er standaard instond, maar die is niet meegegaan met de upgrades daarna helaas. Zal nog wel is de tijd nemen om dieper te googlen hierop, iig bedankt voor je moeite ;D ;)