Logitech duet en Spotify

Started by Rogers Hifi, October 23, 2022, 14:12:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rogers Hifi

Ooit in een ver verleden een Logitech duet gekocht. Destijds kon je er Spotify mee streamen. Na een aantal updates deze optie niet meer aanwezig. Weet iemand een oplossing zodat deze streamdienst via de duet weer werkzaam wordt?

DofN

#1
De Duet draait ook op het LMS platform toch? Dan 3thrd party plugins "spotty". Hiermee krijg je spotify aan de praat.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Rogers Hifi

#2
Da's een goede vraag.. waar kan ik hierover informatie vinden?

Edit: in de meest nieuwe versie kan je plugin wel toevoegen, echter verschijnt deze niet op de duet..

DofN

LMS installeren op je pc, verbinding maken met je Duet. Dan via instellingen -> plugins -> plugins van derden -> spotty installeren?

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

#4
Quote from: Rogers Hifi on October 23, 2022, 14:30:33
Da's een goede vraag.. waar kan ik hierover informatie vinden?

Edit: in de meest nieuwe versie kan je plugin wel toevoegen, echter verschijnt deze niet op de duet..

Mm, dat weet ik dan ook niet. Misschien is de duet te verouderd? Wel al even gereboot?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Rogers Hifi

#5
Ja, en de meest verse software er op geïnstalleerd, helaas. Het zou fijn zijn voor in de werkplaats voor wat achtergrond muziek.

H B

#6
Ook op de duet moet met de jongste LMS (8.3 of 8.4) spotify werken, je vind onder de third party plugins de spotty helper plugins voor diverse platforms meer info via de volgende link https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fforums%2Eslimdevices%2Ecom%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D111923&share_tid=111923&share_fid=813&share_type=t&link_source=app

En verder werkt het alleen voor een betaald account.


Rogers Hifi

Het vreemde is dat ik hem wel in de lms software zie staan, echter niet op de duet controller. Bij de instellingen mijn betaald Spotify account ingevuld. Ook hier start de plugin niet op.

DofN

Kun je vanuit de LMS interface wel muziek draaien via de duet?

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

gizmo2

#10
Misschien heb je het een en ander niet aangevinkt.

Volgens mij is spotty ook alleen voor connect.
Heb de software ook al zeker een jaar niet meer gebruikt en zou maar ondertussen veranderd kunnen zijn.

Wat ik wel weet is dat bij de eerste aanmelding (connect via app of pc/Mac) je eerste moet goedkeuren (authentication)



https://www.audioenzo.nl/spottyfy-connect/

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

Rogers Hifi

Klopt, ook die heb ik aangevinkt. Ik denk dat spotify roet in het eten gooit. Op internet lees je ook dit :(

gizmo2

#12
ik had hier nog een oud micro sd kaartje met picoreplayer erop en deze werkt gewoon met spotty.
heb het hele systeem ook nog even geüpdatet (v8.2.0) naar de laatste en hier ook werkt het in zowel de interface als de connect.
de duet werkt ook met dezelfde lms dus zou bij jouw ook moeten werken.

misschien is je duet controller zelf niet up to date.











alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

DofN

Precies, bij mij werkt Spotty ook in LMS, maar ik heb geen duet. Het kan zijn dat de duet het qua platformpje niet goed meer aankan, al zou dat vreemd zijn.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Rogers Hifi

Sorry voor de verlate reactie, het zou inderdaad zo maar kunnen dat deze in combinatie met spotify een probleem geeft.

gizmo2

Al eens de duet controller opnieuw proberen op te starten, te updaten of te resetten.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

JoWa

#16
Spotty werkt centraal vanuit LMS.
Ik kan Spotify daardoor ook connecten met endpoints welk origineel niet voorzien zijn van SpotifyConnect.
De stream verloopt dus via LMS.

Of de Duet ook de Spotty plug-in weergeeft weet ik niet, ik heb geen Duet of Touch meer.
Via een app als iPeng zou deze wel zichtbaar moeten zijn. Deze zou zichtbaar moeten zijn onder My Apps.

Hieronder een voorbeeld van My Apps binnen iPeng met Qobuz als voorbeeld ipv Spotify met Squeezelite als endpoint.





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

Rogers Hifi

Hij doet het! Na wat gestoei met het selecteren van de juiste speler, het ontkoppelen van de speler in Squeezer, kwam ineens Spotify in de toepassingen naar voren op de duet. Ergens ging het dus inde software mis. In ieder geval heb ik dit oudje weer aan de praat gekregen. Super bedankt voor het meedenken en geven van tips.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software